Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 1.0T N Line 90 PS

Audi Q3 e-hybrid: Διαθέσιμη στην Ελλάδα η Plug-In Hybrid έκδοση, δείτε τιμές


Hyundai i10 1.0T N Line 90 PS: Μπορεί να μην είναι… ο Τελευταίος των Μοϊκανών, όμως η κατηγορία στην οποία ανήκει (αυτή των mini αυτοκινήτων) ακολουθεί τα τελευταία χρόνια μια φθίνουσα πορεία. Κι όμως, το πιο μικρό Hyundai καταφέρνει διαρκώς να εξελίσσεται, να ανανεώνεται και να παραμένει ελκυστικό για όσους ρωτούν: «μα πού πήγαν τελικά τα μικρά αυτοκίνητα;»

Το i10 είναι η απάντηση σε όσους ψάχνουν να βρουν ένα αυτοκίνητο πόλης που να μπορεί όμως να ανταπεξέλθει και σε διαδρομές και ταξίδια εκτός αυτής. Από την παρουσίαση της πρώτης γενιάς, το 2007, έχουν σημειωθεί πάνω από 3 εκατομμύρια πωλήσεις i10 σε όλο τον κόσμο, αποδεικνύοντας πως η κίνηση της Hyundai να επενδύσει στο μικρό αυτοκίνητο είναι πέρα για πέρα σωστή.

Η τρίτη γενιά του Hyundai i10 παρουσιάστηκε το 2019 ενώ η παραγωγή του ξεκίνησε το 2020. Έκτοτε έχει καταφέρει να παραμείνει πέρα για πέρα επίκαιρο, με αλλαγές στον σχεδιασμό του αλλά και στα κινητήρια σύνολα.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Εξωτερική σχεδίαση

Σίγουρα οι αλλαγές στον σχεδιασμό του ανανεωμένου Hyundai i10 δεν είναι συνταρακτικές, όμως κρατούν φρέσκο τον συνολικό σχεδιασμό. Οι κύριες αλλαγές εντοπίζονται στην μάσκα, η οποία διαθέτει πλέον μια κυψελωτή δομή και ενσωματώνει στις άκρες της και τα φώτα ημέρας.

Hyundai i10 N Line 2025 (4)

Όντας μοντέλο N Line, το αυτοκίνητο που είχαμε στην διάθεσή μας ήταν εξοπλισμένο με πιο επιθετικούς προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, κάνοντας το «μικρό» να μοιάζει «αγριεμένο». Τα σήματα N Line που συναντάμε στη μάσκα και τα μπροστινά φτερά, οι νέες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών αλλά και οι διπλές χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης μαζί με τον ψευτοδιαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα μαρτυρούν πως πρόκειται για την κορυφαία έκδοση της γκάμας του i10.

Συνολικά έχουμε να κάνουμε με ένα αθλητικό και γουστόζικο μοντέλο που προσφέρει σπορ αισθητική χωρίς όμως να την «φωνάζει» υπέρ του δέοντος. Στην χρωματική γκάμα του αμαξώματος υπάρχει και η δυνατότητα διχρωμίας, με την οροφή να γίνεται μαύρη σε περίπτωση που το επιθυμεί ο αγοραστής.

Hyundai i10 N Line 2025 (1)

Εσωτερικό και άνεση

Ο βασικός σχεδιασμός του ταμπλό ενώνει τον πίνακα οργάνων του οδηγού με την κεντρική οθόνη του infotainment σε ένα ενιαίο μαύρο πάνελ, το οποίο βρίσκεται πάνω από το εργονομικά σχεδιασμένο ταμπλό. Όλα τα μπουτόν είναι τοποθετημένα σε λογικές θέσεις, ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι για τα καθημερινά συμπράγκαλα είναι αρκετοί – παρά την έλλειψη αποθηκευτικού χώρου στο υποβραχιόνιο. Σε αυτό βοηθούν οι μεγάλες κοιλότητες στις πόρτες που επιτρέπουν το εύκολο «παρκάρισμα» παγουριών και άλλων μικροαντικειμένων, αλλά και το επίσης ικανοποιητικών διαστάσεων ντουλαπάκι, μπροστά απο τον συνοδηγό.

Hyundai i10 N Line 2025 (10)

Στην αφή τα πλαστικά είναι μεν σκληρά, αλλά πολύ καλά συναρμολογημένα με ευχάριστο φινίρισμα. Η έκδοση N Line διαθέτει κόκκινες ραφές στο τιμόνι και κόκκινα στοιχεία στα μπουτόν του aircondition, στην περίμετρο των αεραγωγών και στα καθίσματα, ενώ ο λεβιές ταχυτήτων και η βάση του τιμονιού φέρουν περήφανα το σήμα «N». Συνολικά πρόκειται για ένα ποιοτικά άρτιο σύνολο, το οποίο φαίνεται ικανό να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες της καθημερινότητας για πολλά χρόνια.

Hyundai i10 N Line 2025 (12)

Αντίστοιχα ευχάριστη εντύπωση μας έκανε και ο τεχνολογικός εξοπλισμός. Ο οδηγός διαθέτει έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με κεντρική οθόνη 4,2 ιντσών ενώ για το infotainment υπάρχει μια κεντρική έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών με ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto. Στην οθόνη προβάλλεται και εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας, η οποία διαθέτει και δυναμικές γραμμές καθοδήγησης διευκολύνοντας τους ελιγμούς. Υπάρχουν επίσης θύρες φόρτισης USB Type-C μπροστά και πίσω, ενημερώσεις χαρτών Over-The-Air (OTA) και αυτόματα φώτα στην μεγάλη σκάλα.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας ειδικά για την κατηγορία είναι εξαιρετικός. Το Πακέτο Προηγμένων Τεχνολογιών Ενεργητικής Ασφαλείας Hyundai SmartSense περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: Σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Λωρίδας, Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας, Προειδοποίησης Απόσπασης Προσοχής Οδηγού, καθώς και συστήματα προειδοποίησης και αποφυγής σύγκρουσης με όχημα, πεζό ή δίκυκλο. Πρόκειται για μια υπερπλήρη ομπρέλα συστημάτων από την οποία απουσιάζει μόνο το Ενεργό Cruise Control, αν και εφόσον το i10 προορίζεται κυρίως για οδήγηση εντός του αστικού ιστού, είναι μια απώλεια που δεν λείπει ιδιαίτερα.

Hyundai i10 N Line 2025 (5)


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων

19-07-2025

High protein pizza