ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025-ΕΔ11: Aκάθεκτος o Ott Tanak, διπλό πλήγμα για την Toyota

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 Χρόνοι ΕΔ11


Ο Ott Tanak συνεχίζει να αυξάνει το άνετο προβάδισμα που έχει στη γενική κατάταξη (35,7 δλ.), αφού σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στο δεύτερο πέρασμα από την Παύλιανη, όπως είχε κάνει και το πρωί. Έτσι, ο Εσθονός οδηγός της Hyundai έχει επικρατήσει σε 3 από τις 4 ειδικές διαδρομές του Σαββάτου μέχρι στιγμής στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 και στη μοναδική που έχασε, ήταν 2ος, με διαφορά μόλις 0,1 δλ.

Συνεπώς, ο Εσθονός βρίσκεται σε πολύ καλή ημέρα, εφοδιασμένος αποκλειστικά με σκληρά ελαστικά -τα πιο ανθεκτικά- για τον απογευματινό κύκλο ειδικών διαδρομών. Ο Sebastien Ogier, που με το Toyota GR Yaris Rally1 τον ακολουθεί στη γενική κατάταξη, δήλωσε ότι οδήγησε προσεκτικά και δεν πίεσε. Ο Γάλλος κινήθηκε μόλις 2,5 δλ. πιο αργά από τον Tanak. Οι δύο επικεφαλής βρίσκονταν σε δικό τους επίπεδο, καθώς ο 3ος ταχύτερος στην ΕΔ11, Thierry Neuville, βρέθηκε 15 δλ. μακριά από την κορυφή στα 24,58 χλμ. της Παύλιανης.

Ο Adrien Fourmaux, έπειτα από την τραυματισμένη πίσω ανάρτηση που τον καθυστέρησε στην ΕΔ10 και τον έβγαλε εκτός της μάχης για τη νίκη, είδε στην Παύλιανη το εμπρός αριστερό ελαστικό του Hyundai i20 N Rally1 που οδηγεί να έχει ξεζαντωθεί, ενώ οδηγούσε αργά, όπως δήλωσε.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Ωστόσο, ο Γάλλος εξακολουθεί να βρίσκεται στην 3η θέση της γενικής κατάταξης, εμπρός από τον Elfyn Evans. Ο Ουαλός, έχοντας χρησιμοποιήσει πολλά μαλακά ελαστικά εχθές, καθώς άνοιγε το δρόμο, διαθέτει μόνο σκληρά για σήμερα (όπως και ο Ogier), και το πλήρωμα προσπαθεί να διαχειριστεί την κατάσταση όσο καλύτερα μπορεί.

Η ΕΔ11 ήταν ιδιαίτερα σκληρή προς την ομάδα της Toyota Gazoo Racing, η οποία μέτρησε δύο εγκαταλείψεις. O Kalle Rovanpera είχε μία έξοδο στο 13,3 χλμ. της Παύλιανης και έχασε πολύ χρόνο, καθώς κάποιοι πρόθυμοι θεατές κατάφεραν να σπρώξουν το Toyota GR Yaris Rally1 πίσω στο δρόμο. Ο Φινλανδός κατάφερε να συνεχίσει, έχοντας χάσει 4 λεπτά, αλλά στη συνέχει αναγκάστηκε να σταματήσει, πιθανότατα με πρόβλημα στο κιβώτιο.

SS11 drama for Rovanperä 😱#WRC | #AcropolisRally 🇬🇷 pic.twitter.com/7FZTOSZfIz

— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) June 28, 2025

Επίσης, ο Takamoto Katsuta βγήκε εκτός δρόμου σε μία αργή αριστερή, δύο στροφές πριν τον τερματισμό της ειδικής διαδρομής και το GR Yaris κόλλησε στο σημείο που είχε ακινητοποιηθεί. Εντέλει, ο Ιάπωνας κατάφερε να περάσει τη γραμμή τερματισμού, αλλά έχοντας χάσει 33 ολόκληρα λεπτά

Τα προβλήματα των πληρωμάτων της Toyota επέτρεψαν στον Thierry Neuville να ανέβει στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, εμπρός από τον Gregoire Munster, ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει σταθερά με το Ford Puma της M-Sport, βρισκόμενος στην 6η θέση σε έναν πολύ σκληρό αγώνα.

Ο Joshua McErlean αντιμετώπιζε κάποια προβλήματα με το διαφορικό του Ford Puma της M-Sport και δεν είχε τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί το χειρόφρενο. Επίσης, ο Ιρλανδός είχε κλατάρισμα εμπρός δεξιού ελαστικού

O Oliver Solberg εξακολουθεί να κυριαρχεί στην κατηγορία WRC2, με προβάδισμα πάνω από 1 λεπτό επί του Gus Greensmith, που συνεχίζει να μάχεται σκληρά με τον Kajetan Kajetanowicz.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 Γενική κατάταξη μετά την ΕΔ11

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Πολύ απαιτητική ειδική και σκληρή, αλλά ήταν καθαρή».

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Μπορείς να κερδίσεις χρόνο, μπορεί να χάσεις τα πάντα. Οδήγησα πολύ αργά. Παρόλα αυτά χτύπησα τον εμπρός τροχό. Δεν καταλαβαίνω σε ποιο σημείο».

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Είναι λυπηρό να βλέπεις δύο πληρώματα της ομάδας σταματημένα. Οδήγησα προσεκτικά. Δεν μπορείς να πιέσεις εδώ».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Ήταν εντάξει, αλλά πολύ σκληρή ειδική. Δύσκολο να κρίνεις που θα φρενάρεις. Δεν είναι εύκολο».

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Δεν είχα χειρόφρενο. Θα είναι εφιάλτης».

#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Ήταν εντάξει. Έχασα λίγο την αίσθηση του πεντάλ φρένου, γιατί τα πόδια μου έκαιγαν. Προσπάθησα να προφυλάξω τα ελαστικά. Μπορεί να βρέξει στην επόμενη ειδική».

#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY

«Δεν είχα χειρόφρενο σε όλη την ειδική. Δεν ξέρω που κλάταρε το ελαστικό».

#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS

«Ήταν πολύ πιο καθαρή η ειδική, με περισσότερες φυτεμένες πέτρες. Καλύτερα πάντως από το πρώτο πέρασμα».

ΕΔ1 – Υπερειδική Ζαππείου: Ταχύτεροι οι Ogier και Tanak – Κόλλησαν στην κίνηση τα αγωνιστικά
ΕΔ2 – Άγιοι Θεόδωροι 1: Παραμένει στην κορυφή ο Ogier, κλατάρισμα για Katsuta, McErlean και Sesks
ΕΔ3 – Λουτράκι: Ταχύτερος ο Fourmaux, o Neuville επικεφαλής γενικής κατάταξης
ΕΔ4 – Άγιοι Θεόδωροι 2: Κλατάρισμα για τον Neuville, ο Ogier επικεφαλής
ΕΔ5 – Θήβα: Αντεπίθεση Hyundai με Fourmaux και Tanak
ΕΔ6 – Στείρι: Tanak και Fourmaux περνούν εμπρός από τον Ogier
ΕΔ7 – Ελάτεια: Ο Neuville ταχύτερος, ο Tanak επικεφαλής
ΕΔ8 – Παύλιανη 1: Ο Tanak άνοιξε τη διαφορά από τους Fourmaux και Ogier
ΕΔ9 – Καρούτες 1: Ο Ott Tanak διατηρεί την πρωτιά με ταχύτερο χρόνο
ΕΔ10 – Οινοχώρι 1: Ταχύτερος ο Ogier, άτυχος ο Fourmaux που έσπασε ανάρτηση


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων