Η Ε.Ε. λέει «όχι» στα υποχρεωτικά ΚΤΕΟ μοτοσικλετών

Η Ε.Ε. λέει «όχι» στα υποχρεωτικά ΚΤΕΟ μοτοσικλετών


Το τελευταίο διάστημα είχε φουντώσει η συζήτηση στους κύκλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ζήτημα των τεχνικών ελέγχων στις μοτοσικλέτες. Οι αρχικές προτάσεις ήθελαν αυστηρότερες διαδικασίες και συχνότερους ελέγχους, ακόμη και σενάρια για ετήσιο ΚΤΕΟ για όλες τις μοτοσικλέτες άνω των 10 ετών.

Τελικά, επικράτησαν οι εισηγήσεις των ενώσεων αναβατών και το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης υιοθέτησε την επίσημη θέση του για το νέο Roadworthiness Package, επιβεβαιώνοντας ότι οι μοτοσικλέτες παραμένουν εκτός υποχρεωτικών περιοδικών ελέγχων, τουλάχιστον προς το παρόν.

Η απόφαση αυτή δεν προέκυψε τυχαία. Τα τελευταία δύο χρόνια, οργανώσεις όπως η FEMA (Federation of European Motorcyclists’ Associations) και η FIM είχαν αναλάβει έντονη δράση, καταθέτοντας τεχνικές αναλύσεις και στοιχεία που δείχνουν ότι τα μηχανολογικά ελαττώματα αποτελούν ελάχιστο ποσοστό των αιτιών σοβαρών ατυχημάτων με μοτοσικλέτες.

Σύμφωνα με τους εκπροσώπους τους, οι αναβάτες φροντίζουν ήδη τις μοτοσικλέτες τους πολύ πιο συχνά από τους οδηγούς αυτοκινήτων, γιατί οποιαδήποτε αμέλεια «τιμωρεί» άμεσα.

Ο εκπρόσωπος της FEMA, Βιμ Τάαλ, υπογράμμισε ότι μεγαλύτερο όφελος στην ασφάλεια μπορούν να προσφέρουν η εκπαίδευση, οι παρεμβάσεις στις υποδομές και οι δράσεις για την οδική συνείδηση των οδηγών αυτοκινήτων και όχι ένα οριζόντιο σύστημα επιθεωρήσεων που δεν βασίζεται σε δεδομένα.

Το πακέτο περιλαμβάνει την αναθεώρηση τριών βασικών ευρωπαϊκών οδηγιών, που αφορούν τον τεχνικό έλεγχο οχημάτων, τους οδικούς ελέγχους επαγγελματικών μεταφορών και τα συστήματα καταγραφής και ανταλλαγής δεδομένων ταξινόμησης.

Το επόμενο στάδιο είναι οι διαπραγματεύσεις με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, το οποίο τώρα πρέπει να διαμορφώσει τη δική του θέση. Ωστόσο, για την ώρα, η απόφαση του Συμβουλίου αποτελεί μια σημαντική νίκη λογικής για τους Ευρωπαίους μοτοσικλετιστές, που ελπίζουν ότι η στάση αυτή θα παραμείνει σταθερή μέχρι την τελική νομοθετική συμφωνία.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:

Νέα έκδοση Tour για την Triumph Tiger Sport 800

Τι δουλειά έχει η General Motors με τα δίχρονα;

Ποια premium Triumph αξίζει να αγοράσεις σήμερα

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων