Η Ford «ανασταίνει» το θρυλικό Fiesta με τεχνολογία Renault 5!
Η Ford ετοιμάζει μια εντυπωσιακή επιστροφή στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, χάρη σε μια νέα στρατηγική συνεργασία με τη Renault. Η συμφωνία επιτρέπει στη Ford, να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρική πλατφόρμα Ampere, την ίδια που βρίσκεται στα Renault 4, Renault 5, Alpine A290 και στο επερχόμενο Twingo EV. Σύμφωνα με πληροφορίες από το Auto Express, το πρώτο από τα δύο νέα ηλεκτρικά Ford, θα φτάσει στις εκθέσεις στις αρχές του 2028, ανοίγοντας τον δρόμο για μια πλήρως ηλεκτρική αναγέννηση του Fiesta.
Οι δηλώσεις των δύο εταιρειών
Ο François Provost, Διευθύνων Σύμβουλος του Renault Group, τόνισε ότι η συνεργασία θα ενισχύσει την καινοτομία και την ανταγωνιστικότητα στην ταχέως εξελισσόμενη ευρωπαϊκή αγορά EV.
Από την πλευρά της Ford, ο Jim Farley δήλωσε ότι ο συνδυασμός της τεχνολογίας της Renault, με την αμερικανική σχεδιαστική ταυτότητα και τη δυναμική οδήγησης της Ford, θα δημιουργήσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα «απολαυστικά, ικανά και αυθεντικά Ford».
Τι μπορεί να περιμένουμε από το Fiesta EV
Γνωρίζοντας τις προδιαγραφές της πλατφόρμας Ampere, μπορούμε να υποθέσουμε ότι το νέο Fiesta EV θα «δανειστεί» στοιχεία από το Renault 5 E-Tech:
-
Μπαταρίες: 40 kWh και 52 kWh
-
Αυτονομία: έως 406 km WLTP
-
Ισχύς: έως 148 ίπποι
-
Επιτάχυνση: 0–100 km/h σε λιγότερο από 8 δευτ.
Όσον αφορά τη τιμή, αν το Fiesta EV τοποθετηθεί κοντά στο Renault 5, αναμένεται να ξεκινά περίπου από €27.000–30.000, ανάλογα με τον εξοπλισμό και την μπαταρία.
Fiesta ST… στην ηλεκτρική εποχή;
Ο διαμοιρασμός της τεχνολογίας από τη Renault, ίσως επιτρέψει και την επιστροφή του θρυλικού Fiesta ST, αυτή τη φορά σε ηλεκτρική μορφή. Βάσει του Alpine A290 GTS:
-
Η ισχύς θα μπορούσε να φτάσει έως 217 ίππους
-
Με αναβαθμισμένη ανάρτηση, δυναμική γεωμετρία και φαρδύτερο μετατρόχιο
-
Στόχος: ένα πραγματικά σπορ ηλεκτρικό hot hatch
Μήπως έρχεται και ηλεκτρικό Focus;
Αν η συνεργασία επεκταθεί και στη μεγαλύτερη πλατφόρμα Ampere – την ίδια που χρησιμοποιείται στα Renault Megane, Scenic, Nissan Ariya και Alpine A390 – τότε δεν αποκλείεται η επιστροφή του Ford Focus ως ηλεκτρικό hatchback. Ένα τέτοιο μοντέλο θα ανταγωνιστεί απευθείας το Volkswagen ID.3 και το επερχόμενο Kia EV4.
Συνεργασία και στα ελαφρά επαγγελματικά
Οι δύο εταιρείες έχουν επίσης υπογράψει Επιστολή Πρόθεσης (LOI) για συνεργασία στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV), αξιοποιώντας την εμπειρία της Ford σε αυτή την κατηγορία.
Πηγή: autoexpress.co.uk
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




