Η Kia λανσάρει «αρωματικό βενζίνης» για οδηγούς ηλεκτρικών

Η Φινλανδία μπορεί να μην είναι γνωστή για το χιούμορ της, όμως η Kia φαίνεται αποφασισμένη να αλλάξει αυτή την εικόνα και μάλιστα με έναν εξαιρετικά πρωτότυπο τρόπο. Ο κορεατικός κολοσσός λάνσαρε μια νέα, χιουμοριστική καμπάνια στη χώρα, με στόχο να προωθήσει τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα. Κεντρικό στοιχείο της; Ένα αρωματικό χώρου με άρωμα… βενζίνης που μπορείς να κρεμάσεις από τον καθρέφτη του αυτοκινήτου σου!
Σύμφωνα με ανάρτηση της Kia στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το μικρό αυτό gadget, σχεδιασμένο σε σχήμα μεταλλικού δοχείου καυσίμο, συμβολίζει τη «μετάβαση σε μια νέα εποχή οδήγησης». Η ιδέα είναι απλή αλλά πανέξυπνη: ένα αρωματικό χώρου για όσους νοσταλγούν τη μυρωδιά των παραδοσιακών κινητήρων, καθώς αφήνουν πίσω τους τη βενζίνη και περνούν στην ηλεκτροκίνηση.
Η εταιρεία μάλιστα δεν δίστασε να… αυτοσαρκαστεί. «Σας λείπει η μυρωδιά της βενζίνης και οι αντλίες καυσίμων εν μέσω ηλεκτροδότησης; Έχουμε τη λύση για τα συμπτώματα στέρησης!» έγραψε χαρακτηριστικά η Kia. Το αρωματικό παρουσιάζεται ως ένας διασκεδαστικός «τρόπος απεξάρτησης» από τα καύσιμα και σύμφωνα με την εταιρεία, θα προσφέρεται ως limited edition δώρο, στους νέους κατόχους του ηλεκτρικού Kia EV4.
Η ιδέα γεννήθηκε από τον φινλανδικό εισαγωγέα της Kia, Astara Auto Finland, που συνεργάστηκε με τον Max Perttula, γνωστό για τα ιδιαίτερα αρώματά του. Το αποτέλεσμα είναι ένα μοναδικό μείγμα που συνδυάζει βάση λαδιού κινητήρα, μεταλλικές νότες, γιασεμί και πίσσα σημύδας, ένας συνδυασμός που, σύμφωνα με τον Perttula, θυμίζει «συνεργείο αυτοκινήτων».
Όσο παράξενο κι αν ακούγεται, το αρωματικό αυτό προϊόν, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης διαφημιστικής στρατηγικής που χρησιμοποιεί το χιούμορ για να προσεγγίσει το κοινό της ηλεκτροκίνησης. Σε άλλη ανάρτηση της καμπάνιας, η Kia δημοσίευσε φωτογραφία με δύο άτομα να απολαμβάνουν διάλειμμα, συνοδευόμενη από τη λεζάντα: «Τα σήματα καπνού ανήκουν στο παρελθόν. Δοκιμάστε το νέο, πλήρως ηλεκτρικό Kia EV4 και ζήστε την εμπειρία της οδήγησης, χωρίς καπνό μέσα σε λίγα λεπτά!».
Με αυτή τη δημιουργική προσέγγιση, η Kia δείχνει ότι δεν φοβάται να πειραματιστεί με νέες ιδέες, ακόμη κι αν αυτές περιλαμβάνουν τη μυρωδιά της… βενζίνης σε έναν ηλεκτρικό κόσμο. Μπορεί να μην πρόκειται για το πιο ευχάριστο άρωμα, όμως η καμπάνια πέτυχε τον σκοπό της: να κάνει όλους να μιλούν γι’ αυτήν!
Πηγή: carscoops.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.