Η Mercedes-AMG GT δέχεται ένα γερό BOOST 1000 ίππων από τη Brabus

Αυτό που βλέπετε είναι η Brabus 1000, μια τροποποιημένη έκδοση της Mercedes-AMG GT Coupe που διαθέτει μια συλλογή από στυλιστικές και τεχνικές αναβαθμίσεις, καθώς και μερικά αξιοθαύμαστα χαρακτηριστικά απόδοσης.
Η Brabus δεν έχει ανακοινώσει τιμές για τη νέα της δίπορτη ναυαρχίδα, αλλά δεδομένου ότι το αυτοκίνητο στο οποίο βασίζεται κοστίζει ήδη πάνω από 185.000 λίρες στην Αγγλία [355.800 € στην Ελλάδα], υποψιαζόμαστε ότι θα είναι μια ακόμη πιο υψηλή τιμή.
Οι τροποποιήσεις του οίκου βελτίωσης στον αντίπαλο της Porsche 911 είναι εκτεταμένες, συμπεριλαμβανομένης μιας σημαντικής αναβάθμισης του κινητήρα V8 με διπλό τούρμπο της AMG. Έχει μεγαλώσει σε κυβισμό, από 4,0 σε 4,5 λίτρα, ενώ έχουν τοποθετηθεί και δύο νέοι υπερσυμπιεστές με υψηλότερες πιέσεις υπερπλήρωσης.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ωστόσο, η μέγιστη ισχύς του αυτοκινήτου δεν προέρχεται μόνο από τον βενζινοκινητήρα, καθώς η Brabus έχει βασίσει την ‘1000’ στην GT 63 S E Performance, η οποία συνδυάζει τον V8 με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, απόδοσης 200 ίππων. Ως εκ τούτου, με δεδομένο πως ο αναβαθμισμένος V8 αποδίδει 800 PS, η συνολική ισχύς αγγίζει τους 1000 ίππους – από εκεί προέρχεται και το όνομα του αυτοκινήτου.
Πρόκειται για το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης που χρησιμοποιείται στο τετράθυρο Brabus Rocket 1000, το οποίο παράγει ροπή 1.820 Nm. Ωστόσο, για την προστασία του αυτόματου κιβωτίου 9 ταχυτήτων, η ροπή περιορίζεται στα «μόλις» 1.620 Nm στο νέο μοντέλο.
Η Brabus αναφέρει ότι η ‘1000’ κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,6 δευτερόλεπτα, περίπου 0,2’’ ταχύτερα από την «απλή» AMG στην οποία βασίζεται, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 312 χλμ./ώρα.
Η Brabus 1000 διαθέτει επίσης μια σειρά από στυλιστικές αναβαθμίσεις, οι περισσότερες από τις οποίες είναι κατασκευασμένες από ανθρακονήματα. Αυτές περιλαμβάνουν νέα σπόιλερ, διαχύτη και φτερά, ενώ η μάσκα διαθέτει επίσης καινούρια ένθετα εκατέρωθεν. Υπάρχει επίσης ένα νέο σετ ζαντών 21 και 22 ιντσών.
Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με τυχόν επεμβάσεις στο πλαίσιο, εκτός από μια νέα ανάρτηση με ρυθμιζόμενο ύψος. Μένει να δούμε πώς λειτουργεί αυτό με τα υδραυλικά διασυνδεδεμένα αμορτισέρ της AMG, εάν εξακολουθούν να βέβαια υπάρχουν.
Η Brabus έχει επίσης ασχοληθεί ενεργά με το εσωτερικό του αυτοκινήτου, ανασχεδιάζοντας μεγάλο μέρος της καμπίνας και αντικαθιστώντας πολλά από τα υπάρχοντα διακοσμητικά στοιχεία είτε με γυαλιστερό άνθρακα είτε με κόκκινο ανοδιωμένο αλουμίνιο.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: AUTO EXPRESS
ΑΠΟΔΟΣΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΗΜΝΑΙΟΣ
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.