Η Volkswagen αλλάζει σελίδα με το νέο ηλεκτρικό sedan ID.UNYX 07 – Cars Electric

Η Volkswagen παρουσίασε πέρυσι, τη νέα της υπο-μάρκα ID.UNYX, ξεκινώντας με ένα μοντέλο που έφερε το ίδιο όνομα. Εκείνη η πρώτη προσπάθεια, βασιζόταν ουσιαστικά στο Cupra Tavascan, με ελάχιστες σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις και προσαρμογές λογισμικού για την κινεζική αγορά. Μετά από μια μικρή ανανέωση την άνοιξη, το όχημα μετονομάστηκε σε ID.UNYX 06, παραμένοντας όμως στην πλατφόρμα MEB, με τεχνολογικές βελτιώσεις αποκλειστικά για την Κίνα.
Ωστόσο, το επόμενο κεφάλαιο γράφεται με το ID.UNYX 07, ένα μοντέλο που υπόσχεται ριζική αλλαγή. Η Volkswagen Anhui, αποφάσισε να αφήσει πίσω της την πλατφόρμα MEB, δημιουργώντας ένα εντελώς νέο ηλεκτρικό sedan. Δεν πρόκειται για ανασχεδιασμό κάποιου υπάρχοντος οχήματος, αλλά για ένα πρωτότυπο μοντέλο, που χαράζει νέα πορεία για τη μάρκα.
Σχεδιαστικά, το ID.UNYX 07 διατηρεί τη φιλοσοφία του 06, με σαφή στόχο τη δημιουργία μιας ενιαίας αισθητικής ταυτότητας για τη σειρά. Το αμάξωμα έχει πιο δυναμικές γραμμές, ενώ το προφίλ του θυμίζει ελαφρώς υπερυψωμένο VW ID.7, συνδυάζοντας στοιχεία sedan και fastback, για πιο επιβλητική παρουσία στο δρόμο.
Νέας γενιάς πλατφόρμα και ηλεκτρικό σύστημα κίνησης
Σύμφωνα με τον επίσημο κατάλογο του Υπουργείου Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών της Κίνας, το ID.UNYX 07, καταχωρίζεται με τον κωδικό VWA70002BEV1. Η αναφορά αυτή αφορά μία μόνο έκδοση, κάτι που υποδηλώνει ότι προς το παρόν θα υπάρχει μία διαμόρφωση κινητήρα, ισχύος 231 PS.
Όσον αφορά την μπαταρία, οι πληροφορίες διαφέρουν: το CN EV Post κάνει λόγο για μπαταρία LFP από τη Gotion High-Tech, ενώ το CarNewsChina, αναφέρει μπαταρία LFP της CATL. Αν και η χωρητικότητα δεν έχει αποκαλυφθεί, γνωρίζουμε ότι το όχημα έχει συνολικό βάρος 2.057 κιλά και μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ/ώρα. Αυτά τα στοιχεία δείχνουν, πως το μοντέλο εστιάζει περισσότερο στην αποδοτικότητα και την άνεση, παρά στις επιδόσεις.
Διαστάσεις και σχεδιαστική ταυτότητα
Το νέο ID.UNYX 07 έχει μήκος 4,85 μέτρα, δηλαδή περίπου 11 εκατοστά μικρότερο από το ευρωπαϊκό ID.7. Με πλάτος 1,85 μέτρα και ύψος 1,56 μέτρα, προσφέρει ισορροπημένες αναλογίες, που ενισχύουν τον αεροδυναμικό του χαρακτήρα. Το μεταξόνιο των 2,83 μέτρων, υπόσχεται άνετους χώρους επιβατών, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για την κατηγορία του.
Η σχεδίαση ακολουθεί τη νέα αισθητική ταυτότητα της μάρκας, με καθαρές επιφάνειες, φωτεινές γραμμές και μοντέρνες λεπτομέρειες. Πρόκειται για ένα μοντέλο που δείχνει ξεκάθαρα την κατεύθυνση του ID.UNYX, ως ξεχωριστού brand μέσα στο οικοσύστημα της Volkswagen.
Η Volkswagen Anhui και το μέλλον της στην Κίνα
Η Volkswagen Anhui ιδρύθηκε το 2017, ως η τρίτη κοινοπραξία του ομίλου στην Κίνα, σε συνεργασία με την JAC Motors. Εκτός από τις μακροχρόνιες συνεργασίες με SAIC και FAW, η νέα αυτή δομή, επικεντρώνεται αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα.
Από τότε, η Volkswagen έχει αποκτήσει πλειοψηφικό πακέτο μετοχών και μετονόμασε την κοινοπραξία σε Volkswagen Anhui, με έδρα στο Χεφέι, στην επαρχία Ανχούι. Η στρατηγική της εταιρείας, προβλέπει την παρουσίαση τριών νέων ηλεκτρικών μοντέλων έως το 2026, με το ID.UNYX 07, να αποτελεί τον προπομπό αυτής της νέας γενιάς.
Το Volkswagen ID.UNYX 07 αντιπροσωπεύει μια σημαντική στροφή για τη μάρκα – όχι μόνο επειδή εγκαταλείπει την υπάρχουσα πλατφόρμα, αλλά και επειδή εισάγει μια εντελώς νέα φιλοσοφία σχεδίασης και ανάπτυξης. Με καθαρή αισθητική, προσαρμοσμένη τεχνολογία και έμφαση στην κινεζική αγορά, το νέο sedan, προμηνύει ένα δυναμικό μέλλον για την ηλεκτρική γκάμα της Volkswagen.
Πηγές: carnewschina.com , cnevpost.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.