Νέο KGM Torres Hybrid: Η τιμή του νέου υβριδικού SUV στην Ελλάδα

Το νέο KGM Torres Hybrid (HEV) είναι διαθέσιμο προς πώληση στην Ελλάδα, με την τιμή του να ξεκινάει από 34.690 € στην έκδοση Urban.
Το νέο D–SUV της KGM με το υβριδικό σύστημα Dual Tech Hybrid διακρίνεται για τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά για έως και το 94% της οδήγησης σε αστικό περιβάλλον, την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου: 5,6 λτ./100 χλμ.
Το Torres Hybrid ουσιαστικά αντικαθιστά τις εκδόσεις βενζίνης του Κορεατικού SUV και πλαισιώνει την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Torres EVX.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Τιμές νέου KGM Torres Hybrid
- Torres Hybrid Urban: από 33.190 € (με έκπτωση 1.500 €)
- Torres Hybrid Club: από 35.690 € (με έκπτωση 1.500 €)
- Torres Hybrid Club Plus: από 38.190 € (με έκπτωση 1.500 €)
- Torres Hybrid Platinum: από 41.190 € (με έκπτωση 2.000 €)
Υβριδικό σύστημα Dual Tech Hybrid
Το Dual Tech Hybrid System αναπτύχθηκε από την KGM, με βάση την τεχνολογία plug-in υβριδικών (PHEV) της BYD. Είναι ένα υβριδικό σύστημα παράλληλης σειράς διπλού κινητήρα, το οποίο υπόσχεται μια σχεδόν ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης. Συνδυάζει έναν turbo κινητήρας βενζίνης 1,5 λίτρων που λειτουργεί σε κύκλο Miller και διαθέτει υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) με έναν ηλεκτροκινητήρα 130kW, ένα υβριδικό κιβώτιο διπλού κινητήρα e-DHT και μπαταρία 1,83kWh.
Η συνδυασμένη ισχύς φτάνει τους 204 ίππους και ο οδηγός μπορεί να επιλέξει πρόγραμμα λειτουργίας του υβριδικού συστήματος:
- EV Mode για αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση,
- HEV Mode για παράλληλη – υβριδική λειτουργία και
- Engine Drive Mode για χρήση του βενζινοκινητήρα.
Υπάρχουν επίσης τρία driving modes: COMFORT, SPORT και ECO, ενώ το σύστημα αναγεννητικής πέδησης ρυθμίζεται σε 3 επίπεδα. Σύμφωνα με την KGM, σε οδήγηση σε αστικό περιβάλλον το Torres Hybrid μπορεί να λειτουργεί σε λειτουργία EV για έως και 94% του χρόνου, προσφέροντας μια αθόρυβη, αμιγώς ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης.
Σχεδίαση και εσωτερικό
Εμφανισιακά, το Torres Hybrid δεν διαφοροποιείται από το μοντέλο που ήδη γνωρίζαμε. Αυτό σημαίνει ότι ξεχωρίζει με την στενόμακρη μάσκα με τις κάθετες γρίλιες, τη μυώδη σχεδίαση στους προφυλακτήρες και τα φτερά και το πίσω μέρος με τα κάθετα φώτα και το χαρακτηριστικό φούσκωμα που παραπέμπει σε ρεζέρβα στο πορτμπαγκάζ.
Αλλαγές δεν έχουμε ούτε στο εσωτερικό, το οποίο χαρακτηρίζεται από μοντέρνο σχεδιασμό, προσεγμένα υλικά και μεγάλη ευρυχωρία. Στο ταμπλό ξεχωρίζει το πανοραμικό πάνελ που ενσωματώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την κεντρική οθόνη αφής 12,3 ιντσών. Το τιμόνι έχει D-cut σχεδίαση, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ατμοσφαιρικό φωτισμό με 32 επιλογές χρωμάτων που εκτείνεται σε όλο το εσωτερικό, συμπεριλαμβανομένου του ταμπλό, της κεντρικής κονσόλας και των επενδύσεων των θυρών. Υπάρχουν τρεις επιλογές σε ότι αφορά τον χρωματισμό των εσωτερικών επενδύσεων: γκρι με διχρωμία, μαύρο ή καφέ.
Ασφάλεια & συστήματα ADAS
Το Torres Hybrid διαθέτει 3D σύστημα παρακολούθησης «περιμετρικής θέασης» που επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει το περιβάλλον του σε τρεις διαστάσεις, σαν να το βλέπει από ψηλά. Τέσσερις ψηφιακές κάμερες τοποθετημένες εμπρός και πίσω παρέχουν καθαρή ορατότητα, υποστηρίζοντας την ασφαλή οδήγηση και στάθμευση χωρίς τυφλά σημεία.
Το Προηγμένο Adaptive Cruise Control (IACC) διατηρεί μια ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ενώ παράλληλα βοηθά στην οδήγηση με καθορισμένη ταχύτητα. Χρησιμοποιώντας ραντάρ και κάμερες, ανιχνεύει τις αλλαγές ταχύτητας σε πραγματικό χρόνο για αυτόματη επιτάχυνση ή επιβράδυνση, ακόμη και πλήρη ακινητοποίηση όταν είναι απαραίτητο – προσφέροντας μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό.
Το Torres Hybrid προσφέρει επίσης μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, όπως:
- Σύστημα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης (AEB), το οποίο προειδοποιεί για επικείμενη μετωπική σύγκρουση και εφαρμόζει αυτόματα τα φρένα.
- Ειδοποίηση Ασφαλούς Εξόδου (SEW), η οποία προειδοποιεί τους επιβάτες για τα οχήματα που πλησιάζουν κατά την έξοδο.
- Ειδοποίηση Εκκίνησης Μπροστά Οχήματος (FVSW).
- Προειδοποίηση Απόστασης Ασφαλείας (SDW), η οποία προειδοποιεί τον οδηγό όταν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα δεν είναι επαρκής.
- Έξυπνη Δέσμη Μεγάλης Σκάλας (SHB), το οποίο αλλάζει αυτόματα μεταξύ υψηλής και μεσαίας σκάλας ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού.
- Ευφυές Σύστημα Υποβοήθησης Ταχύτητας (ISA, μόνο στις ευρωπαϊκές προδιαγραφές), το οποίο αναγνωρίζει τις πινακίδες ορίων ταχύτητας μέσω των μπροστά καμερών και προτρέπει για αλλαγή ταχύτητας του οχήματος.
- Σύστημα Ειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (LCW).
- Σύστημα Προειδοποίησης Απόσπασης Προσοχής Οδηγού (DAW) και Σύστημα Προειδοποίησης Απόσπασης Προσοχής λόγω Υπνηλίας Οδηγού (DDAW).
- Σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής από τη Λωρίδα (LDW).
- Υποβοήθηση Διατήρησης Οχήματος στο Κέντρο της Λωρίδας (CLKA).
- Ειδοποίηση Εγκάρσια Κινουμένου Οχήματος (RCTW), η οποία προειδοποιεί τον οδηγό ή εφαρμόζει φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης όταν ανιχνεύει κίνδυνο οπίσθιας σύγκρουσης.
- Υποβοήθηση Εγκάρσια Κινουμένου Οχήματος (RCTA).
- Προειδοποίηση Τυφλού Σημείου (BSW).
- Υποβοήθηση Σύγκρουσης Τυφλού Σημείου (BSA).
Σε περίπτωση ατυχήματος, το Σύστημα Αποφυγής Πολλαπλής Σύγκρουσης εφαρμόζει αυτόματα φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης για να μειώσει τον κίνδυνο δευτερογενών συγκρούσεων. Οι προεντατήρες των ζωνών ασφαλείας και οι περιοριστές φορτίου είναι επίσης τοποθετημένοι στη μπροστά και πίσω σειρά καθισμάτων (εκτός από την κεντρική θέση της πίσω σειράς) για να ασφαλίσουν γρήγορα τους επιβάτες και να μετριάσουν την υπερβολική πίεση των ζωνών ασφαλείας κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης.
Τέλος, η κορυφαία προστασία εξασφαλίζεται από οκτώ αερόσακους, συμπεριλαμβανομένων των αερόσακων οδηγού, συνοδηγού, πλευρικών οδηγού και συνοδηγού, καθώς και γονάτων οδηγού.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Συνολικό μήκος
4,71 μ.
Συνολικό πλάτος
1,89 μ.
Συνολικό ύψος
1,72 μ.
Μεταξόνιο
2,68 μ.
Βενζινοκινητήρας
1.5 GDI Turbo Dual Tech Hybrid
Μέγιστη συνδυασμένη ιπποδύναμη
204 PS
Μέγιστη ροπή βενζινοκινητήρα
220 Nm
Μέγιστη ροπή ηλεκτροκινητήρα
300 Nm
Σύστημα πέδησης (εμπρός / πίσω)
Αεριζόμενοι Δίσκοι / Δίσκοι
Ανάρτηση (εμπρός / πίσω)
Γόνατα Macpherson / Πολλαπλών συνδέσμων
Ελαστικά
225/60R17
225/60R18
245/45R20
Κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου
5,9-6,1 λτ./100 χλμ.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.