Νέο Mazda CX-5: Ανανεωμένη εμφάνιση, περισσότερος χώρος, λιγότερα κουμπιά

Mazda CX 5 2025 (8)


Η Mazda αποκαλύπτει τη νέα γενιά του CX-5, με φρέσκια σχεδίαση, βελτιωμένους χώρους και τεχνολογία που απλοποιεί αντί να περιπλέκει. Η νέα πρόταση των Ιαπώνων θα φτάσει στην αγορά το 2026, με σαφή προσανατολισμό: να ισορροπήσει ανάμεσα στην οικογενειακή πρακτικότητα και την απόλαυση της οδήγησης.

Εξωτερική σχεδίαση: Γνώριμη αλλά φρέσκια και αιχμηρή

Με την πρώτη ματιά, το νέο CX-5 διαφοροποιείται αισθητά στο εμπρός μέρος, υιοθετώντας κάθετα φωτιστικά σώματα που του χαρίζουν πιο επιθετικό χαρακτήρα. Η νέα μάσκα παραπέμπει απευθείας στο νέο Mazda CX-6e, το οποίο που πρωτοείδαμε ως EZ-60 στην έκθεση της Σαγκάης.

Δυναμισμό προσθέτουν οι λεπτοί προβολείς σε σχήμα “Z”. Στο πίσω μέρος, οι νέες απολήξεις εξάτμισης και τα φωτιστικά σώματα που είναι εμπνευσμένα από το CX-80 προσθέτουν ένα τόνο κομψότητας και σπορ χαρακτήρα.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Το σήμα της μάρκας απουσιάζει από την πόρτα του πορτμπαγκάζ, καθώς έχει αντικατασταθεί από το λογότυπο “Mazda, ακολουθώντας τη νέα τάση που βλέπουμε στους περισσότερους κατασκευαστές τελευταία.

Εσωτερικό: Μινιμαλισμός με τεχνολογική αρτιότητα

Πιο ριζικές είναι οι αλλαγές στην καμπίνα. Αισθητικά, ο μινιμαλισμός συνδυάζεται με επίπεδες επιφάνειες και δίχρωμες, ποιοτικές επενδύσεις που αποπνέουν αύρα ποιότητας και κομψότητας.

Mazda CX 5 2025 (11)

Το πρώτο που κάνει εντύπωση είναι η αφαίρεση των περισσότερων φυσικών διακοπτών και η ενσωμάτωση των περισσότερων λειτουργιών (δυστυχώς και του κλιματισμού) στη μεγάλη κεντρική οθόνη αφής.

Ανάλογα με την έκδοση, θα προσφέρονται δύο μεγέθη οθόνης: 12,9″ στις περισσότερες εκδόσεις και 15,6″ στην κορυφαία Homura. Το νέο λογισμικό έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Google και υπόσχεται εύκολη πλοήγηση και υψηλή απόδοση.

Mazda CX 5 2025 (1)

Η σχεδίαση των πίσω θυρών έχει τροποποιηθεί ώστε να διευκολύνει την πρόσβαση – ιδανικό για οικογένειες με μικρά παιδιά ή όσους χρησιμοποιούν παιδικά καθίσματα. Επιπλέον, το χαμηλωμένο κατώφλι φόρτωσης κάνει τη ζωή ευκολότερη στη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων.

Κινητήρας: 141 ίπποι και υβριδική τεχνολογία Skyactiv G

Το νέο CX-5 θα προσφέρεται αποκλειστικά με ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης (mild-hybrid) – τουλάχιστον στην αρχή. Αυτό αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης e-Skyactiv G 2,5 λίτρων που αντικαθιστά τον 2λιτρο και συνδυάζεται με την τεχνολογία 24V Mazda M Hybrid που περιλαμβάνει σύστημα brake-by-wire.

Mazda CX 5 2025 (15)

Η ισχύς δεν εντυπωσιάζει, φτάνοντας τους 141 ίππους. Τα 238 Nm ροπής από την άλλη συμβάλλουν σε ικανοποιητικές επιδόσεις: επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δευτερόλεπτα για την έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς και 10,9’’ για την τετρακίνητη.

Η μετάδοση γίνεται και στις δύο περιπτώσεις αποκλειστικά μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η κατανάλωση υπολογίζεται στα 6,2 λτ./100 χλμ. για το προσθιοκίνητο και 6,5 λτ./100 χλμ. για το AWD.

Mazda CX 5 2025 (13)

Η Mazda έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι μέσα σε έναν χρόνο από την κυκλοφορία, θα υπάρξει μια αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα ώστε να πληροί τα πρότυπα Euro 7, ενώ ένα χρόνο αργότερα θα προστεθεί και μια full-hybrid επιλογή – χωρίς ωστόσο να υπάρχουν αυτή τη στιγμή σχέδια για plug-in hybrid ή αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.

Mazda CX 5 2025 (10)


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων