Ο Pininfarina «βάζει χέρι» στο θρυλικό Honda NSX
Η Pininfarina, γνωστή για τις δημιουργίες της σε Fiat και Ferrari, στρέφει πλέον το βλέμμα της στην Ιαπωνία, υπογράφοντας την επανεφεύρεση ενός από τα πιο εμβληματικά supercar όλων των εποχών — του Honda NSX. Σε συνεργασία με τη JAS Motorsport, ο ιταλικός οίκος σχεδιασμού, υπόσχεται ένα αυτοκίνητο που θα τιμά το DNA του πρωτότυπου NSX, αλλά θα το επαναπροσδιορίζει, μέσα από τη ματιά της σύγχρονης τεχνολογίας και αισθητικής. Το νέο μοντέλο, όπως δηλώνει η Pininfarina, θα προσφέρει «υψηλές επιδόσεις, τέλεια ισορροπία, ασφάλεια και άνεση στην πίστα», χαρακτηριστικά που καθιέρωσαν τον θρύλο του NSX.
Η συνεργασία με τη JAS Motorsport
Η JAS Motorsport είναι συνδεδεμένη με τη Honda εδώ και δεκαετίες, έχοντας κατασκευάσει και αγωνιστεί με μοντέλα όπως Civic, Accord και φυσικά το NSX. Η εταιρεία θα συμμετέχει ενεργά στην ανάπτυξη του νέου project και θα έχει το σήμα της επάνω στο καπό του αυτοκινήτου. Το τελικό όνομα του μοντέλου δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί, ωστόσο είναι σαφές ότι πρόκειται για ένα σύγχρονο grand tourer, που συνδυάζει το ιταλικό πάθος με την ιαπωνική μηχανολογία.
Σχεδίαση και κατασκευή
Η Pininfarina έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου τον σχεδιασμό του αμαξώματος, το οποίο θα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, μειώνοντας σημαντικά το βάρος σε σχέση με το αρχικό NSX των 1.370 κιλών.
Ανάμεσα στις πρώτες λεπτομέρειες που αποκαλύφθηκαν από τα teaser, ξεχωρίζουν:
-
νέοι LED προβολείς εμπρός και πίσω,
-
ανασχεδιασμένες πλευρικές εισαγωγές αέρα,
-
και εντυπωσιακές χρυσές ζάντες.
Οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες, θα πρέπει να διαθέσουν ένα αυτοκίνητο-δότη, είτε με αριστερό είτε με δεξί τιμόνι, για τη μετατροπή. Η πλήρης αποκάλυψη του μοντέλου, αναμένεται μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2026.
Επιδόσεις και κινητήρας
Παρά τη ριζική ανανέωση, το νέο NSX παραμένει πιστό στις ρίζες του. Κάτω από το καπό θα διατηρεί τον ατμοσφαιρικό V6 κινητήρα, ο οποίος θα εξελιχθεί από τη JAS Motorsport ώστε να αποδίδει κορυφαία ισχύ, ροπή και απόκριση.
Για να θυμηθούμε:
-
Το αρχικό NSX (1990) απέδιδε 270 ίππους από έναν κινητήρα 3.0 λίτρων.
-
Οι μεταγενέστερες εκδόσεις έφταναν τους 290 ίππους με κινητήρα 3.2 λίτρων.
-
Τα αγωνιστικά NSX ξεπερνούσαν τους 500 ίππους χάρη σε 3.5 λίτρων V6.
Το νέο project υπόσχεται ανάλογη ή και μεγαλύτερη ισχύ, ενώ θα συνοδεύεται από μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων – μια επιλογή που θα ενθουσιάσει τους καθαρόαιμους οδηγούς.
Από το HP-X στο σήμερα
Η σχέση της Pininfarina με το NSX δεν είναι τυχαία. Πριν καν το πρώτο NSX βγει στους δρόμους, η ιταλική εταιρεία, είχε ήδη συμβάλει στη γέννησή του με το πρωτότυπο HP-X του 1984. Το HP-X (Honda Pininfarina eXperimental), ήταν ένα πισωκίνητο σπορ μοντέλο με κινητήρα στο κέντρο, το οποίο αποτέλεσε τη σχεδιαστική βάση για το NSX. Μάλιστα, το ιστορικό αυτό concept έκανε εμφάνιση στο Pebble Beach Concours 2024, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που Honda συμμετείχε στη διάσημη εκδήλωση.
Συμπέρασμα
Η νέα συνεργασία Pininfarina – JAS Motorsport, φέρνει πίσω το πνεύμα του NSX σε μια νέα εποχή. Με ανθρακονημάτινο αμάξωμα, χειροκίνητο κιβώτιο και τον γνώριμο V6, το μοντέλο υπόσχεται να γίνει ένα από τα πιο ποθητά restomods της δεκαετίας. Η αποκάλυψη του το 2026, αναμένεται να ταράξει τον κόσμο των supercars και να αποδείξει ότι οι θρύλοι δεν πεθαίνουν, απλώς ξαναγεννιούνται.
Πηγή: autoexpress.co.uk
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.


