Συναντήσαμε στην Κίνα το νέο Omoda 4 Ultra: Το crossover που μιλά τη γλώσσα της νέας γενιάς

Omoda 4 Ultra China 10


Η Omoda & Jaecoo παρουσίασε στην Κίνα το νέο Omoda 4 Ultra, σε μια βραδιά που έδειξε καθαρά προς τα πού κινείται η εταιρεία: στο δρόμο της τεχνολογίας, της σχεδίασης και της ψηφιακής εμπειρίας.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Omoda Dream Day 2025, μέρος του διεθνούς συνεδρίου Omoda & Jaecoo International User Summit, στο Wuhu – την πόλη όπου εδρεύει το τεχνολογικό κέντρο της μάρκας. Το MotorOne ήταν εκεί.

Σχεδίαση που διαμορφώνει νέα αισθητική ταυτότητα

Το Omoda 4 Ultra είναι μια πιο “tuned” εκδοχή του Omoda 4, με έμφαση στη σχεδίαση και την εμπειρία, χωρίς όμως να υπάρχει σαφής ανακοίνωση σχετικά με κάποια αύξηση της ιπποδύναμης του υβριδικού συστήματος.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Το αμάξωμα παραμένει πιστό στη φιλοσοφία “Cyber Mecha”. Το Ultra διαφοροποιείται με πιο έντονες γωνίες, νέα εμπρός μάσκα και χαρακτηριστικές λεπτομέρειες, όπως η πίσω αεροτομή και οι μαύρες επιφάνειες γύρω από τους θόλους των τροχών.

Η απόχρωση Electro Yellow, στην οποία παρουσιάστηκε, λειτουργεί σχεδόν ως στοιχείο ταυτότητας: έντονη, με αναφορές στην τεχνολογία και στην ενέργεια.

“Born for Gamers”: το αυτοκίνητο ως ψηφιακό περιβάλλον

Ένα από τα βασικά μηνύματα της παρουσίασης ήταν το “Born for Gamers”.
Στην πράξη, αυτό σημαίνει πως το Ultra δεν είναι απλώς ένα αυτοκίνητο με οθόνες – είναι ένα ψηφιακό cockpit, σχεδιασμένο για ανθρώπους που έχουν συνηθίσει να κινούνται ανάμεσα σε οθόνες, εφαρμογές και συστήματα ψυχαγωγίας.

Το εσωτερικό διαθέτει τη νέα γενιά E-Sports Cockpit με 3 οθόνες μεγάλης ανάλυσης, λειτουργικότητα gaming-style και ένα interface που θυμίζει περισσότερο κονσόλα παρά συμβατικό infotainment.

Κεντρικό ρόλο παίζει το νέο Super Easy OS, ένα λειτουργικό σύστημα που συνδυάζει ψηφιακό βοηθό βασισμένο σε Super Language Model (τεχνολογία φυσικής γλώσσας, παρόμοια με AI chat) και ένα περιβάλλον που μαθαίνει από τις συνήθειες του οδηγού.

ADAS και “Super Easy Pilot”

Η τεχνολογία ασφάλειας στο Omoda 4 Ultra είναι αντίστοιχα εξελιγμένη. Το σύστημα Super Easy Pilot συνδυάζει 5 HD κάμερες, 2 radar sensors και 12 υπερηχητικούς αισθητήρες, προσφέροντας 16 λειτουργίες ενεργής υποβοήθησης (ADAS).

Το μότο “Drive Anywhere. Park Anywhere” αποτυπώνει ακριβώς τον στόχο: η τεχνολογία να μειώσει το άγχος της οδήγησης και του παρκαρίσματος, χωρίς ο οδηγός να αποκόπτεται από τη διαδικασία.

Omoda 4 Ultra China 7

Επιδόσεις με ουσία

Σύμφωνα με την επίσημη παρουσίαση, το Omoda 4 Ultra επιταχύνει 0–100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα και φτάνει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα.

Αξιοποιεί το Super Hybrid System (SHS), που προσαρμόζει την απόδοση ανάλογα με το προφίλ οδήγησης. Στο Eco Mode, λειτουργεί σαν πλήρως ηλεκτρικό – αθόρυβο.

Στo Performance Mode, ταυτόχρονα με την ενεργοποίηση του “Performance Sound”, το αυτοκίνητο αποκτά πιο άμεση απόκριση, δίνοντας την αίσθηση ενός compact sport crossover.

Omoda 4 Ultra China 2

Ένα crossover που δείχνει τη μελλοντική κατεύθυνση της Omoda

Το Omoda 4 Ultra δεν είναι απλώς μια “σπορ” εκδοχή ενός νέου μοντέλου. Είναι το πρώτο δείγμα της πρόθεσης της Omoda να περάσει από τη σχεδίαση και την τεχνολογία στην ολοκληρωμένη εμπειρία – όπου το αυτοκίνητο είναι πλατφόρμα ζωής, ψυχαγωγίας και αλληλεπίδρασης.

Omoda 4 Ultra China 5

Η βραδιά στο Wuhu δεν είχε μόνο προβολείς και σκηνικά, είχε και ουσία. Και το μήνυμα ήταν σαφές: η Omoda δεν στοχεύει απλώς να “εντυπωσιάσει”, αλλά στοχεύει να κατανοήσει τι σημαίνει αυτοκίνητο στη νέα, ψηφιακή εποχή.

Όπως και το Omoda 4 έτσι και το Ultra αναμένεται να έρθει στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων