Το νέο αυτοκίνητο πόλης της Volkswagen «ID.Lupo» θα κάνει πάταγο! – Cars Electric

Η Volkswagen πήρε μια τολμηρή απόφαση για το μέλλον της στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων: το νέο μοντέλο πόλης που βασίζεται στο πρωτότυπο ID.Every1 θα φέρει μόνο το σήμα VW, αφήνοντας εκτός παιχνιδιού τις Skoda, SEAT και Cupra. Παράλληλα, η γερμανική φίρμα, ξεκαθαρίζει ότι η παρουσία ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι «απαραίτητη» για την ευρωπαϊκή αγορά, η οποία απειλείται όλο και περισσότερο από την επιθετική είσοδο των κινεζικών εταιρειών.
Ο Kai Grünitz, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen για την τεχνική ανάπτυξη, εξήγησε μιλώντας στο Auto Express:
«Χρειαζόμαστε οπωσδήποτε ένα μικρό, προσιτό αυτοκίνητο. Αν δεν το κάνουμε εμείς, θα το κάνουν οι Κινέζοι. Και αν οι νέοι οδηγοί που μόλις πήραν άδεια στραφούν σε μια κινεζική μάρκα, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να μείνουν εκεί για πάντα».
Η δυσκολία του «προσιτού ηλεκτρικού»
Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι η παραγωγή ενός μικρού ηλεκτρικού σε τιμή κάτω από 20.000 ευρώ είναι εξαιρετικά δύσκολη, ακόμη και με την ισχύ του ομίλου VW. «Κατασκευασμένο στην Ευρώπη, σχεδιασμένο στην Ευρώπη, με εφοδιαστική αλυσίδα επίσης στην Ευρώπη; Αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.
Η ιστορία δείχνει πόσο πολύ έχουν αλλάξει τα δεδομένα. Το 2011, ο Όμιλος VW παρουσίασε την τριάδα SEAT Mii, Skoda Citigo και VW up!, τρία μικρά αυτοκίνητα πόλης με βενζινοκινητήρες που γνώρισαν εμπορική επιτυχία. Σήμερα όμως, η κατηγορία Α έχει σχεδόν εξαφανιστεί, καθώς οι κατασκευαστές, δυσκολεύονται να βγάλουν κέρδος από τόσο μικρά οχήματα, ειδικά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Δεν είναι τυχαίο ότι οι μεταχειρισμένες εκδόσεις των up!, Mii και Citigo, εξακολουθούν να έχουν ζήτηση, με ένα up! του 2023 να πωλείται πανάκριβα.
Γιατί μόνο Volkswagen και όχι Skoda ή SEAT;
Ο Grünitz ξεκαθάρισε ότι η στρατηγική είναι ξεκάθαρη: «Στις μεγάλες κατηγορίες, όπως τα supermini, υπάρχει χώρος για περισσότερες μάρκες. Στα αυτοκίνητα πόλης όμως, η αγορά δεν είναι αρκετά μεγάλη, για να υποστηρίξει τρία διαφορετικά λογότυπα».
Με άλλα λόγια, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο πόλης, θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά ως Volkswagen. Ο στόχος; Να πετύχει πωλήσεις αντίστοιχες με το άθροισμα των Mii, Citigo και up! – δηλαδή τριπλάσιες σε σχέση με το παρελθόν. «Γιατί VW; Επειδή το όνομά μας σημαίνει «αυτοκίνητο του λαού». Αυτός είναι ο ρόλος μας, τόνισε.
ID.1 ή μήπως… ID.Lupo;
Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο είναι η ονομασία. Ενώ όλοι μιλούν για ID.1, οι φήμες λένε ότι η Volkswagen σκέφτεται να «αναστήσει» το όνομα Lupo, που είχε χρησιμοποιήσει πριν από δύο δεκαετίες. Η τάση του ομίλου να επαναφέρει γνωστά ονόματα στα ηλεκτρικά του μοντέλα – όπως το αναμενόμενο ID.Polo και το πιθανό ID.Tiguan – δείχνει ότι το ίδιο μπορεί να συμβεί και με το μικρότερο μέλος της οικογένειας ID.
Όπως όλα δείχνουν, η VW ετοιμάζεται να παίξει το μεγάλο της στοίχημα απέναντι στους Κινέζους, ποντάροντας στο «ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού», που θα αποτελέσει την είσοδο στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης για τις νέες γενιές οδηγών.
Πηγή: autoexpress.co.uk
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.