Το νέο Toyota bZ7 «ανάβει τα φώτα» στο Tesla Model S! – Cars Electric

Η Toyota κάνει δυναμική είσοδο στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, με το ολοκαίνουργιο bZ7, το μεγαλύτερο και πιο εξελιγμένο ηλεκτρικό sedan, που έχει παρουσιάσει ποτέ. Πρόκειται για τη νέα ναυαρχίδα της ιαπωνικής φίρμας, η οποία φιλοδοξεί να σταθεί απέναντι σε βαριά ονόματα όπως το Tesla Model S και το BYD Han, όχι μόνο σε διαστάσεις, αλλά κυρίως σε τεχνολογική υπεροχή.
Σχεδίαση που εντυπωσιάζει
Με μήκος 5.130 χιλιοστά, το bZ7 είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από τα Tesla Model S και BYD Han L, προσφέροντας μια επιβλητική παρουσία στο δρόμο. Η Toyota έχει υιοθετήσει την ανανεωμένη σχεδιαστική γλώσσα της, με το χαρακτηριστικό μπροστινό μέρος τύπου «σφυριού», που γνωρίσαμε πρόσφατα στα νέα Camry και Crown. Το αποτέλεσμα είναι ένα sedan με δυναμική, premium εμφάνιση, που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα μοντέλα της μάρκας και ανοίγει νέα σελίδα για την εικόνα της Toyota.
Το πιο προηγμένο EV της Toyota μέχρι σήμερα
Το bZ7 δεν είναι απλώς ένα όμορφο ηλεκτρικό όχημα, είναι το πιο τεχνολογικά ανεπτυγμένο μοντέλο της Toyota. Θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που ενσωματώνει το οικοσύστημα «Human x Car x Home» της Xiaomi. Χάρη σε αυτό, ο οδηγός μπορεί να ελέγχει έξυπνες οικιακές συσκευές, απευθείας από την κεντρική οθόνη του αυτοκινήτου, ή το smartphone του. Για παράδειγμα, μπορείς να ρυθμίσεις τον κλιματισμό του σπιτιού σου, ή να ελέγξεις τον φωτισμό, ακόμα και ενώ βρίσκεσαι καθ’ οδόν.
Συνεργασίες με τεχνολογικούς κολοσσούς
Στην εκδήλωση Tech Day που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο, η Toyota ανακοίνωσε στρατηγικές συνεργασίες με τις Xiaomi, Huawei και Momenta, τις οποίες χαρακτήρισε «μεγάλες εταιρείες της αυτοκινητοβιομηχανίας». Ο στόχος είναι σαφής: η δημιουργία μιας νέας γενιάς ηλεκτρικών οχημάτων, που δεν θα υστερούν σε τίποτα, απέναντι στον σκληρό κινεζικό ανταγωνισμό.
Η Huawei παρέχει τους ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, αλλά και το νέο σύστημα πιλοτηρίου HarmonyOS, που υπόσχεται κορυφαία εμπειρία συνδεσιμότητας. Παράλληλα, το bZ7, θα διαθέτει τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης της Momenta, με το τελευταίο λογισμικό Momenta 6.0 και αισθητήρες Lidar, τοποθετημένους στην οροφή. Οι εκδόσεις υψηλού εξοπλισμού, αναμένεται να προσφέρουν ακόμα πιο εξελιγμένα οδηγικά βοηθήματα, ανοίγοντας τον δρόμο, προς πλήρως αυτόνομες μετακινήσεις.
Εσωτερικό με premium αίσθηση
Μπαίνοντας στην καμπίνα του bZ7, η αλλαγή είναι αισθητή. Η Toyota απομακρύνεται από την πιο συντηρητική σχεδίαση των προηγούμενων μοντέλων της και παρουσιάζει έναν μινιμαλιστικό, κομψό χώρο, με έντονο premium χαρακτήρα. Κυριαρχούν η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής, η ψηφιακή οθόνη ενδείξεων οδηγού και η πρακτικότητα με στοιχεία όπως ο ασύρματος φορτιστής για smartphone. Ο συνδυασμός σχεδίασης, υλικών και τεχνολογίας, αποσκοπεί στο να προσφέρει μια πολυτελή, αλλά ταυτόχρονα φιλική προς τον χρήστη εμπειρία.
Η στρατηγική της Toyota για την Κίνα
Σύμφωνα με τον Li Hui, Γενικό Διευθυντή της Toyota China, η επιτυχία στην αγορά εξαρτάται από τη συνεργασία με Κινέζους ειδικούς:
«Για να παραδώσουμε αυτοκίνητα που θέλουν οι άνθρωποι στην Κίνα, χρειαζόμαστε κινέζικο μυαλό και χέρια που να συμμετέχουν στην ανάπτυξη».
Η στρατηγική είναι σαφής: το bZ7 δεν είναι απλώς ένα παγκόσμιο ηλεκτρικό sedan, αλλά ένα όχημα που έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται ειδικά στις ανάγκες και τις προσδοκίες των Κινέζων καταναλωτών, σε μια αγορά, που θεωρείται η πιο ανταγωνιστική στον κόσμο όσον αφορά τα EV.
Τι να περιμένουμε στη συνέχεια
Αν και η Toyota δεν έχει αποκαλύψει ακόμα τεχνικές λεπτομέρειες, όπως τις εκδόσεις μπαταρίας, την αυτονομία ή τις τιμές, όλα δείχνουν πως θα έχουμε πλήρη εικόνα αργότερα μέσα στη χρονιά, όταν θα γίνει η επίσημη παρουσίαση.
Το σίγουρο είναι ότι το νέο sedan θα πλαισιώσει τα bZ3X και bZ4X, ενισχύοντας την οικογένεια ηλεκτρικών Toyota και προσπαθώντας να κερδίσει μερίδιο, στην ταχέως αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά EV.
Με τον συνδυασμό καινοτόμου τεχνολογίας, συνεργασιών με ηγέτες της βιομηχανίας και premium σχεδίασης, το bZ7, δείχνει έτοιμο να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού.
Πηγή: electrek.co
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.