Το πιο φθηνό ηλεκτρικό BYD των €9.100 κυκλοφόρησε στη Κίνα – Cars Electric

Το πιο φθηνό ηλεκτρικό BYD των €9.100 μόλις κυκλοφόρησε στη Κίνα


Στις 30 Ιουλίου, η BYD παρουσίασε μια νέα, πιο οικονομική έκδοση του ηλεκτρικού Yuan UP, με αυτονομία 301 χλμ. και τιμή-έκπληξη στα περίπου €9.100. Πρόκειται για την Pilot Edition, μια stripped-down έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου, χωρίς το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης “God’s Eye”, κάτι που εγείρει ερωτήματα, δεδομένης της στρατηγικής της εταιρείας, για έξυπνη οδήγηση σε όλα τα μοντέλα της.

Η νέα έκδοση διατηρεί τον γνώριμο σχεδιασμό και τις διαστάσεις (4.310 x 1.830 x 1.675 mm, με μεταξόνιο 2.620 mm), αλλά ενισχύεται με δύο νέες αποχρώσεις – μπεζ και μοβ – φτάνοντας συνολικά τις πέντε διαθέσιμες επιλογές.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

  • Κινητήρας: Μπροστινός σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη 95 PS με ροπή 180 Nm


    ΔΕΗ Blue Προσφορά

  • Μπαταρία: Blade 32 kWh

  • Αυτονομία: 301 χλμ. (CLTC)

  • 0-100 χλμ./ώρα: 12 δευτερόλεπτα

  • Γρήγορη φόρτιση: 30 λεπτά (30%-80%)

Σε σύγκριση με τις ισχυρότερες εκδόσεις (401 χλμ. αυτονομία), που διαθέτουν μοτέρ 177 PS/290 Nm και μπαταρία 45,12 kWh, η Pilot Edition είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένη στην οικονομία.

Το πιο φθηνό ηλεκτρικό BYD των €9.100 μόλις κυκλοφόρησε στη Κίνα

 BYD: Εσωτερικό και τεχνολογία

Η καμπίνα εξοπλίζεται με:

  • Οθόνη οργάνων 8,8″

  • Κεντρική οθόνη αφής 10,1″ με σύστημα DiLink 50

  • Υποστήριξη για 4G, Wi-Fi, Bluetooth, OTA αναβαθμίσεις, φωνητικές εντολές

  • 4 ηχεία, είσοδο χωρίς κλειδί, παρακολούθηση πίεσης ελαστικών

  • Χειροκίνητη ρύθμιση καθισμάτων (6 τρόποι οδηγού / 4 τρόποι συνοδηγού)

Το πιο φθηνό ηλεκτρικό BYD των €9.100 μόλις κυκλοφόρησε στη Κίνα

Παρόλο που η BYD είχε εξαγγείλει τη μαζική ενσωμάτωση του “God’s Eye” ακόμη και σε μοντέλα χαμηλού κόστους, όπως το Seagull, η νέα αυτή έκδοση αποκλίνει από τη στρατηγική, ενδεχομένως για να κρατήσει την τιμή όσο το δυνατόν χαμηλότερη.

Μένει να δούμε αν το κοινό θα προτιμήσει την τιμή έναντι της τεχνολογίας – ή αν το “God’s Eye” είναι τελικά απαραίτητο στο «παιχνίδι» της ηλεκτροκίνησης. 

Πηγή: carnewschina.com

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων