Το σπορ ηλεκτρικό SUV της Honda κάνει τις πρώτες του δοκιμαστικές διαδρομές – Cars Electric
Η Honda, μέσω της premium μάρκας της Acura, κάνει μια σημαντική επιστροφή στην αγορά σπορ αυτοκινήτων, με το RSX EV, ένα ηλεκτρικό crossover, που σηματοδοτεί μια καμπή στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης του Ιάπωνα κατασκευαστή. Πρόσφατα εντοπίστηκε σε δοκιμές και το μοντέλο αυτό, προμηνύει την άφιξη μιας νέας γενιάς ηλεκτρικών οχημάτων Acura, που έχει προγραμματιστεί για το 2026. Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, το sedan αυτό το νέο RSX, υιοθετεί μια σιλουέτα συμπαγούς SUV, ακολουθώντας τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς, διατηρώντας παράλληλα το έντονα σπορ DNA του. Τα πρώτα δοκιμαστικά οχήματα κυκλοφορούν ήδη.
Μια νέα πλατφόρμα αφιερωμένη στα ηλεκτρικά οχήματα
Το RSX EV θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα παρουσιάσει την πλατφόρμα Zero EV που έχει αναπτύξει η Honda. Αυτή η αρχιτεκτονική, αφιερωμένη στα ηλεκτρικά οχήματα, επιτρέπει στους μηχανικούς της Acura, να επανεξετάσουν πλήρως τις αναλογίες του οχήματος. Το εκτεταμένο μεταξόνιο, απελευθερώνει εσωτερικό χώρο, ενώ παράλληλα ωθεί τους τροχούς προς τα έξω, δημιουργώντας μια φαρδιά και δυναμική στάση, χαρακτηριστική των σύγχρονων crossover.
Η παραγωγή θα γίνεται στο νέο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων της Honda στο Οχάιο, χρησιμοποιώντας τις ίδιες γραμμές συναρμολόγησης με το Acura Integra. Αυτή η κοινή χρήση βιομηχανικών πόρων, βελτιστοποιεί το κόστος παραγωγής, διατηρώντας παράλληλα τα υψηλά πρότυπα ποιότητας της Acura. Οι κοντοί πρόβολοι και η τετράθυρη σιλουέτα coupe, προσδίδουν στο όχημα μια έντονα μοντέρνα εμφάνιση.
Σπορ σχεδιασμός και ανανεωμένες οπτικές υπογραφές
Οπτικά, το RSX EV διαθέτει μια αξιοσημείωτη εξέλιξη του χαρακτηριστικού σχεδιασμού της Acura. Η ανασχεδιασμένη μάσκα Diamond Pentagon, κυριαρχεί στο μπροστινό μέρος, ενώ οι διαιρούμενοι προβολείς, δημιουργούν μια πιο επιθετική εμφάνιση. Τα μεγάλα φρένα Brembo , ορατά μέσα από τους τροχούς, επιβεβαιώνουν τις σπορ φιλοδοξίες του μοντέλου.

Στο πίσω μέρος, η μπάρα φωτισμού πλήρους μήκους και το νέο λογότυπο ACURA που εκτείνεται κατά μήκος της πίσω πόρτας, εκσυγχρονίζουν την οπτική ταυτότητα. Η αεροτομή τύπου «ducktail» και οι επίπεδες λαβές των θυρών, ενισχύουν την αεροδυναμική εμφάνιση, ένα κρίσιμο στοιχείο για τη βελτιστοποίηση της αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ενσωματωμένη τεχνολογία και λειτουργικό σύστημα ASIMO OS
Στο εσωτερικό του RSX EV, θα παρουσιαστεί το νέο λειτουργικό σύστημα ASIMO OS της Honda. Αυτή η διεπαφή, υπόσχεται μια εμπειρία χρήστη τύπου smartphone με ενσωματωμένες προηγμένες λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού. Η μηχανική μάθηση θα επιτρέψει στο σύστημα, να προσαρμόζεται στις οδηγικές συνήθειες κάθε χρήστη.
Οι λειτουργίες εξατομίκευσης, πιθανότατα θα επεκταθούν στις ρυθμίσεις οδήγησης, τον κλιματισμό και τις προτιμήσεις πολυμέσων. Αυτή η τεχνολογική προσέγγιση, θέτει την Acura σε άμεσο ανταγωνισμό με την Tesla και τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες υψηλής ποιότητας, που επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στην ψηφιακή εμπειρία εντός αυτοκινήτου.
Προδιαγραφές κινητήρα και αναμενόμενη απόδοση
Ενώ η Acura παραμένει σιωπηλή σχετικά με τις λεπτομερείς τεχνικές προδιαγραφές, ο κατασκευαστής επιβεβαιώνει, την υιοθέτηση ενός συστήματος μετάδοσης κίνησης με διπλό κινητήρα και τετρακίνηση. Αυτή η διαμόρφωση, υπόσχεται σπορ επιδόσεις σύμφωνα με την τοποθέτηση του μοντέλου. Η ηλεκτρική αρχιτεκτονική, θα πρέπει να επιτρέπει άμεση ροπή και γρήγορη επιτάχυνση, χαρακτηριστικά που εκτιμούν οι λάτρεις της οδήγησης. Λεπτομέρειες σχετικά με την χωρητικότητα και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί.
Η εμπορική κυκλοφορία έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο εξάμηνο του 2026, δίνοντας στην Acura χρόνο να οριστικοποιήσει τις τελευταίες προσαρμογές και να ανακοινώσει την τιμολόγηση. Αυτό το RSX EV, αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό στοίχημα για τη μάρκα, η οποία στοχεύει να συμβιβάσει την αθλητική της κληρονομιά, με την ηλεκτρική μετάβαση σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία.
Πηγή: rouleur-electrique.fr
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




