ADAC: H Mercedes-Benz ξεχώρισε σε έρευνα αντοχής μπαταριών – motorone.gr
Oι τεχνικοί του ADAC – του μεγαλύτερου ανεξάρτητου οργανισμού οδικής ασφάλειας και αυτοκινητιστικών δοκιμών στη Γερμανία – πραγματοποίησαν δοκιμές σε μπαταρίες Plug-In Hybrid μοντέλων, με απώτερο στόχο να αξιολογήσουν την χωρητικότητα της μπαταρίας μετά από εκτεταμένη χρήση και πολλά χιλιόμετρα χρήσης.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την AVILOO, εταιρεία δεδομένων μπαταριών με έδρα την Αυστρία.
Μαζί οι δύο εταιρείες εξέτασαν πάνω από 28.500 μετρήσεις κατάστασης υγείας σε αντίστοιχο αριθμό οχημάτων (State of Health – SoH), στοιχεία που συγκεντρώθηκαν σε διάστημα έξι ετών.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Τα στοιχεία χρησιμοποιήθηκαν με στόχο να συγκριθεί η πραγματική γήρανση των μπαταριών διαφορετικών κατασκευαστών αυτοκινήτων.
Τα ευρήματα δείχνουν ότι η μάρκα του οχήματος παίζει σημαντικό ρόλο για την πρόβλεψη της αντοχής μιας μπαταρίας PHEV σε βάθος χρόνου. Στην πρώτη θέση βρέθηκε η Mercedes-Benz καθώς τα δεδομένα έδειξαν ότι η απόδοση των μπαταριών της παρέμεινε σταθερή ακόμα και μετά από 200.000 χιλιόμετρα.
Την χειρότερη επίδοση είχε η Mitsubishi, καθώς τα PHEV μοντέλα της σημείωσαν σημαντική πτώση στην ισχύ και την απόδοση της μπαταρίας του, ακόμα και μετά από σχετικά μικρή χιλιομετρική χρήση.
Τα οχήματα του ομίλου Volkswagen καθώς και τα μοντέλα της Volvo παρουσίασαν σταθερά αποτελέσματα, ακόμα και με έντονη αμιγώς ηλεκτρική χρήση. Η BMW από την άλλη παρουσίασε σημαντικές διαφοροποιήσεις στην διάρκεια ζωής της μπαταρίας, οι οποίες συνδέονταν άμεσα από το ποσοστό αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης.
Παρά τις όποιες διαφοροποιήσεις στην απόδοση ανάμεσα στις μάρκες, η έρευνα κατέληξε ότι οι περισσότερες μπαταρίες PHEV οχημάτων διατήρησαν πάνω από το 80% της αρχικής τους χωρητικότητας, μετά από 200.000 χιλιόμετρα. Το νούμερο αυτό ευθυγραμμίζεται με το χιλιομετρικό προσδόκιμο όριο ζωής ενός αυτοκινήτου και δείχνει ότι οι μπαταρίες των υβριδικών αυτοκινήτων παραμένουν αξιόπιστες ακόμα και μετά από αρκετά χρόνια χρήσης.
Η μελέτη επιβεβαίωσε επίσης ότι η αγορά ενός νέου αυτοκινήτου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις συνήθειες οδήγησης. Για όσους οδηγούν συχνά σε μικρές αποστάσεις χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια, το ADAC προτείνει την αγορά ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, καθώς η μπαταρία του υποβάλλεται σε λιγότερους κύκλους φόρτισης, συμβάλλοντας στη διατήρηση της καλής κατάστασης της μπαταρίας με την πάροδο του χρόνου.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.



