F1: Οι εξηγήσεις του Oscar Piastri για την πτωτική πορεία του – motorone.gr
 
  							
					 		 
Στο Grand Prix Πόλης Μεξικού, ο Oscar Piastri, τερματίζοντας 5ος, εκθρονίστηκε από την πρωτοπορία της βαθμολογίας του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula 1 για πρώτη φορά από το GP Σαουδικής Αραβίας, που διεξήχθη στις 20 Απριλίου. Μπορεί να βρίσκεται μόλις 1 βαθμό πίσω από τον team-mate του στη McLaren και νικητή στο Μεξικό, Lando Norris, αλλά ο Piastri έχει ένα σερί τεσσάρων αγώνων στο οποίο δεν έχει καταφέρει να ανέβει στο βάθρο.
Την ίδια στιγμή, ο Norris τα πηγαίνει πολύ καλά. Ποιος είναι ο λόγος για την πτωτική πορεία του Piastri, που έχει δυσκολευτεί στους τελευταίους αγώνες όπου δεν υπάρχει πολλή πρόσφυση; O ίδιος ανέφερε έπειτα από το GP Μεξικού: «Νομίζω ότι απλά έπρεπε να οδηγήσω πολύ διαφορετικά τα τελευταία δύο Σαββατοκύριακα, ή καλύτερα, δεν οδήγησα διαφορετικά ενώ έπρεπε».
«Νομίζω ότι ήταν λίγο περίεργο να το καταλάβω, γιατί οδηγούσα ακριβώς όπως όλο το χρόνο, απλά τα τελευταία δύο Σαββατοκύριακα το μονοθέσιο ή τα ελαστικά ή οτιδήποτε άλλο, απαιτούσαν έναν αρκετά διαφορετικό τρόπο οδήγησης, και εγώ απλά δεν το έκανα. Το μονοθέσιο προφανώς δεν έχει αλλάξει εδώ και καιρό, οπότε δεν έχει να κάνει με αυτό».
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
«Δεδομένου του τρόπου με τον οποίο έχει διαφοροποιηθεί ο ρυθμός στους τελευταίους δύο αγώνες, είναι σαφές ότι ο Lando το βρήκε λίγο πιο εύκολο να προσαρμοστεί σε αυτό, ενώ εγώ όχι. Δοκίμασα μερικά πράγματα για να αλλάξω λίγο την κατάσταση σήμερα. Μόλις αναλύσουμε αν είναι αποτελεσματικά ή όχι, ελπίζω ότι αυτό θα μας βοηθήσει να δούμε κάποια πρόοδο».
«Νομίζω ότι για μένα το πιο σημαντικό είναι να προσπαθήσω να μάθω τα πράγματα που ήθελα να μάθω σήμερα. Νομίζω ότι χθες, μετά τις κατατακτήριες δοκιμές , έγινε κάπως προφανές ότι υπήρχαν μερικά πράγματα που έπρεπε να αλλάξω σημαντικά στον τρόπο οδήγησής μου, και σήμερα προσπάθησα πρώτα να περιορίσω τη βαθμολογική απώλεια, αλλά και να μάθω κάποια πράγματα σχετικά με αυτό. Αν κατάφερα να κάνω κάποια πρόοδο σε αυτό, τότε θα είμαι ευχαριστημένος».
«Νομίζω ότι είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι στους άλλους 19 αγώνες, ο τρόπος που οδηγούσα λειτούργησε αρκετά καλά. Πρόκειται περισσότερο για να προσθέσω μερικά εργαλεία στο οπλοστάσιό μου, αντί να ανακαλύψω εκ νέου τον εαυτό μου. Σίγουρα πιστεύω ότι οι δύο τελευταίοι αγώνες αποτέλεσαν έκπληξη όσον αφορά το ρυθμό».
«Προσπάθησα να καταλάβω γιατί, αλλά τελικά σήμερα προσπάθησα να πειραματιστώ με μερικά από αυτά τα πράγματα. Νομίζω ότι ο τρόπος οδήγησης που έπρεπε να ακολουθήσω τα τελευταία δύο Σαββατοκύριακα δεν είναι ιδιαίτερα φυσικός για μένα, οπότε προσπάθησα να τον εκμεταλλευτώ όσο περισσότερο μπορούσα».
«Νομίζω ότι σίγουρα δοκιμάσαμε πολλά διαφορετικά πράγματα. Ένιωθα ότι κοίταζα το πίσω μέρος πολλών μονοθεσίων, οπότε ήταν δύσκολο να καταλάβω αν οι αλλαγές που έκανα στην οδήγησή μου είχαν αποτέλεσμα ή όχι. Θα πρέπει να το αναλύσουμε και να δούμε αν είναι καλό από πλευράς δεδομένων και άλλων παραμέτρων, γιατί από άποψη αίσθησης, όταν είσαι πίσω από τόσα πολλά μονοθέσια, είναι πολύ δύσκολο να το καταλάβεις».
«Σίγουρα ήταν μια εμπειρία από την οποία έμαθα πολλά. Νομίζω ότι ίσως ήταν λίγο καλύτερα, αλλά δεν ήταν τόσο ο ρυθμός του μονοθεσίου, γιατί σαφώς το ήταν αρκετά γρήγορο αυτό το Σαββατοκύριακο. Ήταν περισσότερο μια προσπάθεια να το ξεκλειδώσω και ένιωσα ότι πιθανώς έκανα κάποια βήματα προς αυτή την κατεύθυνση σήμερα».
Αν ο Piastri είχε καταφέρει να προσπεράσει τη Haas του εξαιρετικού Oliver Bearman, που αποδείχθηκε σκληρό καρύδι για πολλούς, θα είχε παραμείνει επικεφαλής στη βαθμολογία. Αλλά δεν πιστεύει ότι το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας (VSC) των τελευταίων γύρων ευθυνόταν για το γεγονός ότι δεν κατάφερε να περάσει τον Bearman: «Θα ήταν πολύ δύσκολο να προσπεράσω. Να εισέλθω στο DRS ήταν ένα πράγμα, αλλά το να προσπαθήσω να προσπεράσω ήταν άλλο, οπότε δεν είμαι σίγουρος ότι τελικά θα είχε μεγάλη διαφορά».
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.






