F1-GP Καναδά FP3: O Lando Norris ταχύτερος με 5 οδηγούς εντός 0,3 δλ.

F1 Charles Leclerc (Ferrari)


Έπειτα από την χειρότερη φετινή Παρασκευή του, όπως χαρακτήρισε τη χθεσινή ημέρα ο Lando Norris, o Βρετανός οδηγός της McLaren βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων στην τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Καναδά της Formula 1. Η McLaren, πέραν από τις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις στην εμπρός ανάρτηση της MCL39, είχε παρουσιάσει εχθές και τροποποιήσει οι οποίες αποσκοπούν στη βελτίωση της «μουδιασμένης» αίσθησης που δίνει στους οδηγούς της -ιδίως τον Norris- στο όριο στις κατατακτήριες δοκιμές.

Η McLaren αποφάσισε να διατηρήσει τις αναβαθμίσεις αυτές, τις οποίες χρησιμοποιούσε μόνο ο Norris στο μονοθέσιό του στο FP3. Σε συνδυασμό με αυτό, η χάραξη της πίστας, με αργές κυρίως στροφές, όπου το μονοθέσιο δεν παραμένει πολύ χρόνο σε αυτές φαίνεται να ευνοεί το οδηγικό στυλ του Norris. Ο επικεφαλής της βαθμολογίας Oscar Piastri (του οποίου το οδηγικό στυλ φαίνεται να ταιριάζει καλύτερα σε γρήγορες στροφές, οι οποίες απουσιάζουν στο Μόντρεαλ) συνεχίζει να αντιμετωπίζει δυσκολίες να βρεθεί εντός του ιδανικού πλαισίου λειτουργίας των ελαστικών, καθώς κατέληξε στην 8η θέση.

Επίσης, μόλις 20 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας, στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια, ο Piastri χτύπησε έπειτα από μία στιγμή υπερστροφής στον «τοίχο των Πρωταθλητών» στην εξωτερική του τελευταίου chicane της πίστας του Μόντρεαλ. Το χτύπημα κατέστρεψε το κάλυμμα του πίσω δεξιού τροχού και προκάλεσε κλατάρισμα του ελαστικού, καταστρέφοντας το σετ μέσης γόμας που χρησιμοποιούσε ο Αυστραλός. H διαδικασία διακόπηκε με κόκκινη σημαία, αλλά ο Piastri κατάφερε να φτάσει έως τα pits και συνέχισε κανονικά, για να βρεθεί 0,72 δλ. πίσω από τον team-mate του.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Καναδά

The current championship leader acquaints himself with the Wall of Champions 😮#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/m11UnaRFju

— Formula 1 (@F1) June 14, 2025

Στη 2η θέση του πίνακα των χρόνων βρέθηκε ο Charles Leclerc με τη Ferrari, ο οποίος είχε χάσει ολόκληρη την Παρασκευή, έχοντας ένα ατύχημα στο FP1 το οποίο θα μπορούσε να είχε αποφύγει. Ωστόσο, ο Μονεγάσκος δεν ήταν ικανοποιημένος από την ταχύτερη επίδοσή του -την οποία έκανε στο τέλος του FP1 με αρκετά μεταχειρισμένα ελαστικά- παρότι τον έφερε μόλις 0,078 δλ. πίσω από τον Norris, αναφέροντας ότι διέπραξε πάρα πολλά λάθη.

Μεταξύ των δύο Ferrari, στην 3η θέση, πλασαρίστηκε ο George Russell, o οποίος πρωταγωνίστησε για μεγάλο μέρος της διαδικασίας ήταν 0,15 δλ. μακριά από την κορυφή, με τη Mercedes να συνεχίζει να δείχνει πολύ ανταγωνιστική, παρότι η θερμοκρασία της ασφάλτου κυμάνθηκε γύρω από τους 46 βαθμούς Κελσίου, δηλαδή αρκετά υψηλά. Με πολύ καλή επιτάχυνση από τις αργές στροφές, αλλά κάποιες δυσκολίες στα φρένα, η Mercedes δείχνει δυνατή, αλλά υπάρχουν φορές δεν κάνει άλμα απόδοσης αντίστοιχο των αντιπάλων της στις κατατακτήριες δοκιμές.

Canadian Grand Prix, Freitag, Jiri Krenek

Στο παιχνίδι για την διεκδικήση της pole position φαίνεται ότι μπορεί να εισέλθει και ο Lewis Hamilton με την άλλη Ferrari, ο οποίος βρέθηκε στην 4η θέση, μόνο 0,25 δλ. μακριά από την κορυφή. H Ferrari αποφάσισε να τοποθετήσει καινούργια μονάδα ισχύος (V6, turbo, MGU-K και MGU-H) σε αμφότερα τα μονοθέσιά της για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο. Το ίδιο έκανε και η Mercedes χθες. Όλοι οι οδηγοί χρησιμοποιούν την 3η φετινή μονάδα τους, από τις 4 που επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια της σεζόν χωρίς ποινή.

Στην 5η θέση, μόλις 0,022 δλ. πίσω από τον Hamilton κατετάγη ο Max Verstappen, ο οποίος δεν ήταν απόλυτα ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά της Red Bull, παρότι είχε μία θετική Παρασκευή. Ο Ολλανδός έδειχνε να παλεύει με το τιμόνι της RB21 στην πρώτη του προσπάθεια με το δεύτερο σετ ελαστικών μαλακής γόμας, αλλά συνέχισε να βελτιώνει την επίδοσή του μέχρι την καρό σημαία. Ο Verstappen ανέφερε λίγο μετά το μέσο του FP1 ότι όπως και χθες στο FP2, του έλειπε «δάγκωμα» από τα δισκόφρενα.

F1 Grand Prix of Canada Final Practice

Ο Fernando Alonso ολοκλήρωσε τη διαδικασία αναφέροντας ότι ήταν αδύνατο να οδηγήσει την Aston Martin, ωστόσο, βρέθηκε στην 6η θέση. Ο Ισπανός ανέφερε ότι δεν είχε καθόλου πρόσφυση στον πίσω άξονα σήμερα, σε αντίθεση με χθες. Πίσω του φιγουράρει στον πίνακα των χρόνων ο Andrea Kimi Antonelli, ο οποίος δήλωσε εχθές ότι δυσκολευόταν να αντλήσει απόδοση από τη μαλακή γόμα.

Πίσω από τον Piastri (8ος), οι δύο οδηγοί της Williams συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα. Έπειτα από μία έξοδο στις στροφές 8/9 λίγο μετά το μέσο της διαδικασίας, ο Alex Albon ανέφερε ότι κάθε φορά που οδηγεί τη Williams, νιώθει σαν να βρίσκεται σε εντελώς διαφορετικό μονοθέσιο, κάτι που κανένας οδηγός δεν θέλει να συμβαίνει. Πίσω από τις Williams είδαμε τις Racing Bulls, με τον Pierre Gasly μεταξύ τους.

Με 20 λεπτά να απομένουν, ο Hadjar είχε ένα τετ-α-κέ με αργή ταχύτητα στη 2η στροφή, παρόμοιο με αυτά του Colapinto εχθές. O Αργεντίνος συνέχισε να εμποδίζει άλλους οδηγούς, και μεταξύ τους ήταν και ο team-mate του στην Alpine, Pierre Gasly.

F1 Isack Hadjar (Racing Bulls)

Μόλις 1 γύρο πριν από το ατύχημα του Piastri, στο ίδιο chicane, ο Nico Hulkenberg διέγραψε ένα τετ-α-κέ 360 μοιρών, έχοντας χάσει το πίσω μέρος της Sauber και τραυματίζοντας ελαφρώς την πίσω αεροτομή.

Look out, Davide! 😅#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/fDw7SdeWzn

— Formula 1 (@F1) June 14, 2025

Κάτι λιγότερο από 15 λεπτά πριν από το τέλος, ο Oliver Bearman χτύπησε αρκετά δυνατά τον τοίχο του τελευταίου chicane με τον πίσω δεξιό τροχό, αλλά κατάφερε να συνεχίσει. Δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος όμως από τη συμπεριφορά της Haas.

pic.twitter.com/lFUDExSw1s

— F1 edits (@F1F1edit) June 14, 2025

Ο Yuki Tsunoda έχει ξανά στο μονοθέσιό του από σήμερα τις αναβαθμίσεις της Red Bull που είχαν καταστραφεί στο ατύχημά του στο Q1 της Imola, αλλά αυτό δεν τον ωφέλησε πολύ. Ο Ιάπωνας έχασε πολύ χρόνο στα pits, με τους μηχανικούς της Red Bull να έχουν λύσει τα εμπρός φρένα του μονοθεσίου του.

Ο Tsunoda βρέθηκε στην τελευταία θέση και υπό έρευνα για παράβαση υπό το καθεστώς κόκκινης σημαίας, καθώς προσπέρασε τον Piastri, ο οποίος όμως είχε κλαταρισμένο ελαστικό και πήγαινε πολύ αργά. Ωστόσο, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ποινή ενόψει των κατατακτήριων δοκιμών.

Υπό έρευνα για προσπέρασμα σε κόκκινη σημαία βρίσκεται και ο Gabriel Bortoleto (Sauber), o οποίος όμως το έκανε στιγμές αφότου έγινε η διακοπή της διαδικασίας και είχε αναπτύξει ήδη υψηλή ταχύτητα, ενώ ο Bearman πήγαινε πολύ αργά με τη Haas εκτός αγωνιστικής γραμμής. Οπότε, είναι πιο πιθανό για τον Βραζιλιάνο να γλιτώσει χωρίς ποινή.

F1 Χρόνοι FP3 GP Καναδά 2025


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων