F1-GP ΗΠΑ FP1: Ο Lando Norris ταχύτερος με 0,25 δλ. διαφορά – motorone.gr

F1 Χρόνοι FP1 GP ΗΠΑ 2025


Με ιδανικό τρόπο ολοκλήρωσε ο Lando Norris τις πολύ σύντομες προετοιμασίες οδηγών και ομάδων για το Grand Prix Ηνωμένων Πολιτειών της Formula 1, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο με διαφορά 0,255 δλ. από τον δεύτερο. Ο Βρετανός κατάφερε από την πρώτη του προσπάθεια με τα μαλακά ελαστικά να σημειώσει μία επίδοση την οποία κανείς δεν κατάφερε να πλησιάσει. Ο Norris ήταν ταχύτατος στο τελικό sector του Austin με τις πολλές στροφές, όπου η McLaren είναι πάρα πολύ δυνατή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με ελάχιστη πρωτύτερη δραστηριότητα στην πίστα, οι χρόνοι κατέβαιναν συνεχώς, καθώς η αγωνιστική γραμμή στρωνόταν με γόμα. Κάποιοι οδηγοί κατάφεραν να βελτιώσουν στη δεύτερη γρήγορη προσπάθειά τους με τη μαλακή γόμα.

Ένας εξ αυτών ήταν και ο Nico Hulkenberg, ο οποίος έκανε την έκπληξη με τη Sauber, για να γράψει τον 2ο χρόνο, και να τοποθετηθεί μεταξύ των δύο McLaren στον πίνακα των χρόνων. Την επίδοσή του βελτίωσε με τη δεύτερη προσπάθεια και ο Oscar Piastri, ο οποίος όμως δεν κατάφερε να πλησιάσει περισσότερο από 0,279 δλ. τον επικεφαλής team-mate του.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Άλλη μία έκπληξη ήταν και η επίδοση του Fernando Alonso, ο οποίος βρέθηκε στην 4η θέση. Μόλις 0,009 δλ. πίσω από τον Ισπανό κατετάγη ο Max Verstappen. Ο Ολλανδός έχασε αρκετό χρόνο σε σχέση με τις McLaren στο μεσαίο sector, το οποίο αποτελείται κυρίως από την μεγαλύτερη ευθεία της πίστας, για να καταλήξει 0,354 δλ. μακριά από την κορυφή. Στο τέλος της διαδικασίας, ανέφερε στον ασύρματο ότι το μονοθέσιό του έξυνε πολύ επιθετικά με το δάπεδο στην άσφαλτο.

Στην 6η θέση τοποθέτησε τη Williams ο Alex Albon, ο οποίος απείχε 0,626 δλ. από την κορυφή, αλλά ήταν 0,009 δλ. ταχύτερος από τον Georg Russell, τον νικητή του προηγούμενου Grand Prix με τη Mercedes. Ωστόσο, ο Russell ήταν ο ταχύτερος από τους οδηγούς που επέλεξαν τη μέση γόμα για το δεύτερο σετ ελαστικών του FP1.

Άλλη μία ομάδα που ακολούθησε αυτή την τακτική ήταν η Ferrari, με τον Lewis Hamilton να σημειώνει τον 8ο χρόνο, όντας πολύ κοντά στον Russell. O Hamilton ήταν ταχύτατος με τη σκληρή γόμα, αλλά η τηλεμετρία δείχνει ότι ίσως είχε πιο επιθετικές ρυθμίσεις μονάδων ισχύος. Ο Hamilton ανέφερε ότι γλιστρούσε το πεντάλ του γκαζιού στο μονοθέσιό του περίπου 20 λεπτά πριν από το τέλος του FP1.

Στο τελευταίο 10λεπτο, ο Leclerc ανέφερε ότι δεν έμπαινε η 7η σχέση στο κιβώτιο και ότι μύριζε λάδια. Ο Μονεγάσκος επέστρεψε στα pits και βγήκε από το μονοθέσιο. Πρόβλημα με το κιβώτιο αντιμετώπισε και ο Carlos Sainz. Στο μέσο της διαδικασίας, οι μηχανικοί άρχισαν να αποσυναρμολογούν το μονοθέσιο του Ισπανού, που έχασε το δεύτερο μισό της διαδικασίας.

Την πρώτη δεκάδα στον πίνακα των χρόνων συμπλήρωσαν δύο rookies, o Isack Hadjar με τη Racing Bulls, και ο Oliver Bearman με τη Haas, η οποία διαθέτει αναβαθμισμένο δάπεδο σε αυτό τον αγώνα. Ακριβώς πίσω από τον team-mate του βρέθηκε ο Esteban Ocon, o οποίος είχε μία έξοδο από την πίστα στο 35ο περίπου λεπτό, με το γκάζι να έχει κολλήσει ανοικτό. Ο Γάλλος επέστρεψε στην πίστα και οι μηχανικοί αφαίρεσαν το κάλυμμα κινητήρα για να ελέγξουν το μονοθέσιο.

Ο μηχανολόγος αγώνων του Isack Hadjar, Pierre Hamelin, μπέρδεψε τον Γάλλο οδηγό, αναφέροντας ότι ο Valtteri Bottas βρισκόταν στην πίστα, ενώ ο Φινλανδός βρισκόταν στο γκαράζ της Mercedes, ως εφεδρικός οδηγός της, λέγοντας στην κάμερα «εγώ εδώ είμαι». Η Racing Bulls έδειχνε να έχει ξεκινήσει τη διαδικασία με αρκετή υποστροφή και ο Hadjar αντιμετώπισε και πάλι προβλήματα με τη μονάδα ισχύος.

Λίγο μετά τη συμπλήρωση 20 λεπτών, η διαδικασία διακόπηκε με κόκκινη σημαία, λόγω ενός μικρού κομματιού ανθρακονημάτων στην εξωτερική του kerb της στροφής 19 από την Aston Martin του Lance Stroll, που είχε βγει εκτός πίστας σε εκείνο το σημείο.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων