F1-GP Καναδά FP2: Ο George Russell στην κορυφή των χρόνων

F1 Χρόνοι FP2 GP Καναδά 2025


Με τη θερμοκρασία να υποχωρεί κάτω από τους 40 βαθμούς στο FP2 του Grand Prix Καναδά, η Mercedes βρέθηκε σε πρωταγωνιστικό ρόλο, με τον περυσινό poleman του Μόντρεαλ, George Russell, να σημειώνει την ταχύτερη επίδοση της ημέρας και μάλιστα με τη μέση γόμα ελαστικών, την οποία ο Βρετανός προτίμησε να χρησιμοποιήσει στο δεύτερο μισό της διαδικασίας.

Ο Russell ήταν μόλις 0,028 δλ. ταχύτερος από τον Lando Norris με τη McLaren. Ωστόσο, η πιο δυνατή ομάδα στη φετινή σεζόν της Formula 1, φαινόταν να αντιμετωπίζει ακόμα προβλήματα πρόσφυσης στον πίσω άξονα. O Norris αναγκάστηκε να παρακάμψει το τελευταίο chicane δύο φορές πριν συμπληρωθούν τα πρώτα 15 λεπτά.

Η McLaren παρουσίασε στο Μόντρεαλ μία εντυπωσιακή εμπρός αεροτομή με μία περίπλοκη διάταξη πτερυγίων στην εσωτερική πλευρά των πλευρικών τοιχωμάτων, η οποία απέκτησε το προσωνύμιο «ουρά γοργόνας». Ωστόσο, κανένας από τους δύο οδηγούς της McLaren δεν την χρησιμοποιούσε στην αρχή του FP2.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Η ομάδα εξήγησε ότι είχε φέρει την εμπρός αεροτομή μόνο για να τη δοκιμάσει, όπως έχει κάνει ξανά φέτος σε προηγούμενους αγώνες με άλλες αναβαθμίσεις. Οι οδηγοί της McLaren σημείωσαν την ταχύτερη προσπάθειά τους με τη μαλακή γόμα στην 3η (Norris) και 4η γρήγορη προσπάθειά τους (Piastri), γεγονός που συνιστά ότι δεν είχαν καταφέρει να τα φέρουν στις ιδανικές θερμοκρασίες στους πρώτους γύρους.

Σήμερα, είδαμε τις περισσότερες ομάδες να χρησιμοποιούν τρία σετ μαλακής γόμας και μόνο ένα σετ μέσης, γεγονός που ίσως δείχνει ότι μπορεί να δούμε τα κίτρινα ελαστικά να χρησιμοποιούνται στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Andrea Kimi Antonelli πιστοποίησε την καλή φόρμα της Mercedes, καταλαμβάνοντας την 3η θέση στο FP2. Ο Ιταλός χρησιμοποιούσε και αυτός την αναβαθμισμένη πίσω ανάρτηση (της Imola), έπειτα από τις συγκριτικές δοκιμές που έκανε μεταξύ των δύο εκδόσεων η γερμανική ομάδα στο FP1.

Ο Alex Albon επιβεβαίωσε ξανά ότι η ικανότητα της Williams στις ζώνες επιτάχυνσης και τις ευθείες αποδεικνύεται πολύ ανταγωνιστική στο Μόντρεαλ και σημείωσε και αυτός την ταχύτερη επίδοσή του με τη μέση γόμα. Αυτή τη φορά, ο Carlos Sainz βρέθηκε στην 7η θέση. Ο Fernando Alonso σημείωσε την 5η επίδοση με την Aston Martin, έχοντας χρησιμοποιήσει μόνο μαλακά ελαστικά σήμερα (4 σετ από τα 8 διαθέσιμα).

Ο Oscar Piastri βρέθηκε στην 6η θέση, αντιμετωπίζοντας, όπως και στο FP1, περισσότερες δυσκολίες από τον team-mate του στη McLaren. Ωστόσο, η βρετανική ομάδα είχε τον πιο εντυπωσιακό ρυθμό αγώνα στις προσομοιώσεις, μαζί με τη Red Bull, με τον Verstappen όμως να ξεκινά το stint πιο συντηρητικά. Η Mercedes βρισκόταν αρκετά κοντά τους σε ρυθμό στις μεγάλες ακολουθίες γύρων.

O Lewis Hamilton βρέθηκε στην 8η θέση με τη μοναδική Ferrari που συμμετείχε στη διαδικασία. Ο Βρετανός αναγκάστηκε όπως και ο Norris στο πρώτο 15λεπτο να παρακάμψει το τελευταίο chicane δύο φορές και ζήτησε βοήθεια από τη Ferrari για να καταλάβει γιατί έχανε πρόσφυση το πίσω μέρος. Συνεχίστηκαν κάποιες ασυνεννοησίες με το μηχανολόγο του στο τέλος της διαδικασίας.

Κακή επίδοση για τον Max Verstappen, ο οποίος βρέθηκε στην 9η θέση με τη Red Bull, πάνω από μισό δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή. Ο Ολλανδός ανέφερε από την αρχή του FP2 ότι η Red Bull ήταν πιο νευρική στην είσοδο των στροφών από ό,τι στο FP1. Λίγο αργότερα ανέφερε ότι το μονοθέσιο αναπηδούσε «σαν τρελό» στο πίσω μέρος. Προς το τέλος της διαδικασίας, ο Verstappen σχολίασε πως όταν τα φρένα είναι κρύα δεν «δαγκώνουν», και ήταν χειρότερα από το FP1.

Πίσω από τον Ολλανδό βρέθηκαν οι δύο οδηγοί της Racing Bulls, Liam Lawson και Isack Hadjar. Μόλις 5 λεπτά έπειτα από την έναρξη της διαδικασίας, ο Lance Stroll είχε υποστροφή στην έξοδο της στροφής 9, ακούμπησε λίγο τον τοίχο και κατέστρεψε την εμπρός αριστερή ανάρτηση της Aston Martin.

Λίγο πριν το μέσο της διαδικασίας, ο Franco Colapinto είχε ένα τετ-α-κέ πανομοιότυπο με αυτό που είχε στη 2η στροφή και δημιούργησε μερικά προβλήματα εμποδίζοντας άλλα μονοθέσια, όπως τον Lawson, καθώς υπήρχαν προβλήματα κυκλοφοριακής συμφόρησης και έλλειψης πρόσφυσης.

O Charles Leclerc δεν είχε τη δυνατότητα να συμμετάσχει στο FP2, καθώς το ατύχημα που είχε στο FP1, προκάλεσε ζημιά στο πλαίσιο της Ferrari και οι μηχανικοί του αναγκάστηκαν να το αντικαταστήσουν, μία εργασία που δεν θα είχε ολοκληρωθεί εγκαίρως. Ωστόσο, οι κανονισμοί ορίζουν επίσης ότι το νέο πλαίσιο πρέπει να περάσει από τεχνικό έλεγχο και ένας οδηγός δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει δύο πλαίσια μέσα στην ίδια ημέρα. Συνεπώς, ο Μονεγάσκος έχασε στην ουσία ολόκληρη την προετοιμασία της Παρασκευής λόγω ενός λάθους του, κάτι που επηρεάζει και την προετοιμασία της Ferrari.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων