F1: O Lewis Hamilton δηλώνει «είμαι άχρηστος» μετά το qualifying του GP Ουγγαρίας

F1 Charles Leclerc (Ferrari) (3)


Την ημέρα που ο Charles Leclerc κατέκτησε στο Grand Prix Ουγγαρίας «πιθανότατα μία από τις καλύτερες pole position που είχα ποτέ» και την πρώτη της Ferrari στη φετινή σεζόν, o Lewis Hamilton δεν κατάφερε να προκριθεί στο τελικό σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών, καταλήγοντας στη 12η θέση.

Ήταν άλλη μία κακή επίδοση για τον Βρετανό 7 φορές Πρωταθλητή στις κατατακτήριες δοκιμές, και μάλιστα σε μία πίστα που έχει κατακτήσει την pole position 9 φορές στο παρελθόν, αριθμό ρεκόρ. Η χάραξη συνήθως ευνοεί το επιθετικό στην είσοδο των στροφών στυλ οδήγησής του, αλλά η σημερινή του εμφάνιση ήταν απογοητευτική.

Ενώ η Ferrari είχε δείξει πολύ καλή εικόνα στις ελεύθερες δοκιμές, με τη θερμοκρασία της πίστας να πέφτει 16 βαθμούς κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων, δυσκολεύτηκε στα δύο πρώτα σκέλη να αναπτύξει θερμοκρασίες στα ελαστικά της στοους γύρους προετοιμασίας, μέχρι τον τελικό γύρο που χάρισε την pole στον Leclerc.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Στις δηλώσεις του Hamilton μετά τις κατατακτήριες δοκιμές, ήταν εμφανές το ξέσπασμά του, καθώς ήταν απογοητευμένος και εκνευρισμένος με τον εαυτό του. Ο Hamilton ανέφερε στον ασύρματο έπειτα από το Q2 «κάθε φορά, κάθε φορά». Όταν ρωτήθηκε για αυτό, απάντησε ότι το σχόλιο αφορούσε τη δική του απόδοση τα Σάββατα στις κατατακτήριες δοκιμές: «Πάντα εγώ φταίω. Είμαι άχρηστος, εντελώς άχρηστος. Η ομάδα δεν έχει κανένα πρόβλημα. Είδατε ότι το μονοθέσιο είναι στην pole. Οπότε, μάλλον πρέπει να αλλάξουν οδηγό. Οδήγησα απαίσια. Έτσι είναι τα πράγματα».

Το γεγονός ότι ο Leclerc κατέκτησε την pole-έκπληξη τόνισε ακόμη περισσότερο την κακή απόδοση του Hamilton, ο οποίος όμως, προς υπεράσπισή του, έχασε την πρόκριση στο τελικό σκέλος για μόλις 0,015 δλ. Ο Leclerc από την πλευρά του δήλωσε για την αναπάντεχη επιτυχία του: «Σήμερα, δεν καταλαβαίνω τίποτα για τη Formula 1, ξεκάθαρα».

Ο επικεφαλής της Scuderia, Frederic Vasseur, δήλωσε: «Χωρίς αμφιβολία, ήταν πιθανώς η πιο δύσκολη pole (για τον Leclerc), επειδή όλη τη σεζόν έχουμε δυσκολευτεί στο Q1 και στο Q2 να βάλουμε τα ελαστικά στο σωστό πλαίσιο (θερμοκρασίας λειτουργίας). Δεν απείχαμε πολύ από τον αποκλεισμό και των δύο μονοθεσίων στο Q2 και τη γλιτώσαμε για 1-2 δέκατα του δευτερολέπτου».

«Τελικά, ο Charles κατάφερε να βάλει τα ελαστικά στο σωστό πλαίσιο στον γύρο προετοιμασίας, αλλά όλα είναι πολύ ευαίσθητα, επειδή η διαφορά μεταξύ του 1ου και του 10ου είναι πολύ μικρή (μόλις 0,543 δλ). Οι μηχανολόγοι γνωρίζουν ότι ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεσαι τον γύρο προετοιμασίας, πού πιέζεις και πού δεν πιέζεις, είναι κρίσιμος για την απόδοση των ελαστικών».

«Έτσι, αν καταφέρεις να ενεργοποιήσεις τα ελαστικά στην 1η στροφή, δεν είναι πάντα εύκολο να ολοκληρώσεις τον γύρο, όλα είναι στο όριο γιατί αν δεν έχεις πρόσφυση στη 1η στροφή, γλιστράς και χάνεις τα ελαστικά. Έτσι, εξαρτάται πολύ από αυτό. Στα δύο πρώτα σκέλη ήταν ένα πρόβλημα για εμάς. Ήταν απογοητευτικό γιατί ήμασταν δυνατοί όλο το Σαββατοκύριακο».


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων