F1: O Max Verstappen επέμεινε για τη στρατηγική στο Μπακού – motorone.gr

Έχουμε αναφέρει ξανά στο παρελθόν ότι οι οδηγοί που έχουν καταφέρει να πετύχουν grand slam (νίκη, pole position, ταχύτερο γύρο, επικεφαλής σε όλους τους γύρους του αγώνα) στην 75ετή ιστορία της Formula 1 είναι μόλις 27, δηλαδή λιγότεροι από τους 34 Παγκόσμιους Πρωταθλητές.
Για αυτό και όταν ένας οδηγός καταφέρει ένα τέτοιο επίτευγμα, πιστεύουμε ότι αξίζει να το αναφέρουμε. Ιδίως όταν στην περίπτωση του Max Verstappen στο Grand Prix Αζερμπαϊτζάν, επρόκειτο για το 6ο στην καριέρα του. Έτσι, ο Ολλανδός ισοφάρισε όσα έχει σημειώσει στην καριέρα του ο Lewis Hamilton και βρίσκεται στη 2η θέση του πίνακα στα στατιστικά όλων των εποχών, μόλις 2 πίσω από τον κάτοχο του ρεκόρ από το 1965, Jim Clark, που έχει 8.
Το επίτευγμα γίνεται ακόμη πιο σημαντικό όταν διαπιστώνει κανείς ότι αρχιτέκτονας μίας ακόμη κυριαρχικής εμφάνισης ήταν ο ίδιος ο Max Verstappen. Όχι μόνο με το γεγονός ότι έχει ωθήσει τη Red Bull προς την εξερεύνηση ενός στησίματος το οποίο του επιτρέπει να βρει την ισορροπία πρόσφυσης μεταξύ των δύο αξόνων που αναζητά, αλλά και με την άπταιστη απόδοσή του σε εξαιρετικά προκλητικές συνθήκες στις κατατακτήριες δοκιμές, όπου εξασφάλισε την pole position, ενώ σχεδόν όλοι οι κορυφαίοι οδηγοί έκαναν σοβαρά λάθη.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ο Verstappen, βρισκόμενος στην pole position, και με αντιπάλους που είχαν μονοθέσια περιορισμένων δυνατοτήτων να βρίσκονται πίσω του, ήταν αυτός που ώθησε τη Red Bull να τοποθετήσει τη σκληρή γόμα ελαστικών στο μονοθέσιό του για την εκκίνηση, ένα ρίσκο το οποίο δεν βλέπουμε συχνά να παίρνουν αυτοί που εκκινούν στην πρώτη σειρά.
Ωστόσο, με την απόσταση της pole position από την πρώτη ζώνη φρεναρίσματος να είναι από τις μικρότερες της σεζόν, ο Verstappen υποστήριξε ένθερμα αυτή την επιλογή, όπως αποκάλυψε επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Laurent Mekies: «Ο Max πίεσε πολύ για αυτό. Δεν ήταν τόσο να ξέρουμε πώς θα συγκρινόταν με τη μέση γόμα, αλλά περισσότερο οι προσδοκίες μας για τα αυτοκίνητα ασφαλείας και τις κόκκινες σημαίες».
«Θέλαμε να μπορούμε να επεκτείνουμε την παραμονή στην πίστα μέχρι το σημείο που ερχόταν το αυτοκίνητο ασφαλείας. Τα σκληρά ελαστικά ενείχαν και άλλους κινδύνους», δηλαδή την απώλεια τη πρωτοπορίας στον πρώτο γύρο. «Αλλά ο Max ήταν πολύ πειστικός όταν είπε ότι μπορούσε να αντιμετωπίσει αυτούς τους κινδύνους», κατέληξε ο Mekies.
Με την επιλογή των σκληρών ελαστικών για την εκκίνηση, πριν από την οποία είχε προβλεφθεί κίνδυνος βροχής περίπου μία ώρα μέσα στον αγώνα, ο Verstappen είχε τη δυνατότητα να επεκτείνει το πρώτο του stint πέραν από αυτό οποιουδήποτε άλλου οδηγού και να πραγματοποιήσει το pit stop του με την ασφάλεια ότι δεν θα έχανε την πρωτοπορία, οδηγώντας στο grand slam που πέτυχε.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.