Ford: Δείτε το βίντεο στο οποίο το Ranger PHEV έρχεται αντιμέτωπο με το… πετρελαιοκίνητο “αδελφάκι” του! – motorone.gr

Το νέο Ford Ranger PHEV, το μοναδικό ως σήμερα pick-up μοντέλο που μπαίνει στην πρίζα, έχει ξεκινήσει την πορεία του στην ελληνική αγορά.
Θέλοντας να καταδείξει τις δυνατότητες του νέου PHEV συστήματος κίνησης, η Ford συνέκρινε σε μια απευθείας «κόντρα» το νέο Ranger PHEV με την πετρελαιοκίνητη έκδοση 2.0L, δημιουργώντας το video με τίτλο «Ranger PHEV vs Ranger».
Σε αυτό τα δύο pick-up έρχονται αντιμέτωπα μεταξύ τους, σε διάφορες εκτός δρόμου αποστολές. Το αποτέλεσμα είναι σίγουρα… ενδιαφέρον!
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Το νέο και εξηλεκτρισμένο Ranger Plug-In Hybrid είναι άμεσα διαθέσιμο στο δίκτυο των Επίσημων Εμπόρων Ford σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Οι 281 ίπποι που παράγει ο PHEV Ecoboost των 2,3 λίτρων είναι περισσότεροι από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger με τον 3λιτρο V6, επιτυγχάνοντας παράλληλα καλύτερη οικονομία καυσίμου. Η ροπή των 697 Nm είναι η υψηλότερη από οποιουδήποτε άλλου Ranger που έχει μπει στην παραγωγή.
Το νέο Modular Hybrid Transmission ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα του Ranger PHEV στο περίβλημα του κιβωτίου προκειμένου να εξασφαλιστεί απρόσκοπτα η υβριδική λειτουργία του συστήματος.
Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 αμπέρ, ενώ τα διαφορετικά driving modes προσφέρουν τη δυνατότητα κίνησης με βενζίνη, αμιγώς ηλεκτρικά ή με συνδυασμό και των δύο. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία σύμφωνα με την Ford, φτάνει τα 50 χιλιόμετρα.
Το Ranger PHEV μπορεί να μεταφέρει φορτίο 800 κιλών, ενώ μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 3.500 κιλά. Το σύστημα τετρακίνησης e-4WD προσφέρει και καλές εκτός δρόμου ικανότητες.
Η τεχνολογία Pro Power Onboard του νέου Ranger PHEV παρέχει τη δυνατότητα τροφοδοσίας εργαλείων αλλά και εξοπλισμού υψηλής απόδοσης σε εργοτάξια ή κάμπινγκ. Το σύστημα προσφέρει στάνταρ ισχύ φόρτισης 2,3 kW. Ωστόσο υπάρχει και η επιλογή της έκδοσης των 6,9 kW, η οποία διαθέτει δύο παροχές των 15Α στο χώρο φόρτωσης – με ισχύ 3,45 kW διαθέσιμα για κάθε μια – έτσι ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις λειτουργίας βαρέως τύπου εξοπλισμού.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.