Formula E: Ο Oliver Rowland στέφθηκε Πρωταθλητής

Η Formula E κατευθύνθηκε στο Βερολίνο της Γερμανίας για τη διεξαγωγή του 13ου και 14ου γύρου της φετινής σεζόν. Εκεί, δύο αγώνες πριν από την ολοκλήρωση της 11ης σεζόν στην ιστορία του θεσμού ηλεκτρικών μονοθεσίων, ο Βρετανός οδηγός της Nissan, Oliver Rowland, κατέκτησε μαθηματικά τον τίτλο, αν και δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο το Σαββατοκύριακό του.
Στον πρώτο αγώνα του Βερολίνου, ο Νεοζηλανδός Mitch Evans, με το εργοστασιακό μονοθέσιο της Jaguar κατέκτησε την πρώτη του νίκη από τον εναρκτήριο γύρο της σεζόν, το E-Prix Σάο Πάολο. Με την 14η επικράτησή του, ο Evans ισοφάρισε τον Sebastien Buemi στην κορυφή του πίνακα με τους οδηγούς με τις περισσότερες νίκες στην ιστορία της Formula E.
Παρά τις προσπάθειές του, ο Pascal Wehrlein, με το εργοστασιακό μονοθέσιο της Porsche δεν κατάφερε να αποσπάσει τη νίκη από τον Evans. Ωστόσο, είχε ο Γερμανός καταφέρει να διατηρήσει τη μάχη του τίτλου ζωντανή, καθώς ο Oliver Rowland δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί, με τη διαφορά μεταξύ τους να μειώνεται στους 50 βαθμούς.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
H συνολική συγκομιδή της Porsche θα μπορούσε να είναι ακόμη μεγαλύτερη, αν ο άλλος οδηγός της, Antonio Felix da Costa, δεν είχε δεχθεί ποινή 5 δλ. από τους αγωνοδίκες, για μια υπερβολικά επιθετική κίνηση εναντίον του Jake Hughes (Maserati). Αυτή η ποινή υποβίβασε τον Πορτογάλο από την 3η στη 10η θέση. Αυτό προώθησε τον Jean-Eric Vergne (DS Penske) στην 3η θέση.
Ο Wehrlein κατέκτησε την pole position για τον δεύτερο αγώνα στην πατρίδα του την Κυριακή, και ήταν επικεφαλής για 29 από τους 41 γύρους, έχοντας πίσω του συμμάχους όπως τον team-mate του, Da Costa, και τους οδηγούς της Cupra Kiro, με πελατειακά μονοθέσια Porsche, Dan Ticktum και David Beckmann.
Ωστόσο, κατά τις ενεργοποιήσεις του Attack Mode, ο Rowland όντας αρκετά επιθετικός, έκανε τολμηρές κινήσεις που του επέτρεψαν να εκμεταλλευτεί την πτώση του Wehrlein πιο πίσω σε ένα γκρουπ μονοθεσίων που χωριζόταν από μόλις 4 δευτερόλεπτα, με τον Γερμανό να δυσκολεύεται να επιστρέψει στις θέσεις που δίνουν βαθμούς.
Ο Rowland είχε παραμείνει στη μέση της πρώτης δεκάδας, αλλά κατάφερε να περάσει μπροστά στον 30ό γύρο με Attack Mode. Στη συνέχεια, ανέβηκε ξανά από την 9η θέση στην πρώτη θέση μέσα σε έναν γύρο, αφού χρησιμοποίησε για δεύτερη φορά την επιπλέον ισχύ των 50 kW και τετρακίνηση στον 34ό γύρο.
Με τον Wehrlein εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας πλέον, η 4η θέση ήταν αρκετή για τον Rowland και δεν χρειαζόταν να κρατήσει πίσω τον Nick Cassidy (Jaguar), που ανέβηκε από την 20ή θέση στην εκκίνηση και είχε περισσότερη ενέργεια. Έτσι, κατάφερε να κατακτήσει τη δεύτερη φετινή του νίκη και να κάνει το 2 στα 2 για την ομάδα της Jaguar στο Βερολίνο.
Τον Rowland προσπέρασαν επίσης ο Jake Dennis, που με το μονοθέσιο της Andretti τερμάτισε τον αγώνα 2ος και ο Γάλλος Jean-Eric Vergne (DS Penske), o οποίος συμπλήρωσε και πάλι το βάθρο. Η 4η θέση ήταν αρκετή για τον Rowland να εξασφαλίσει μαθηματικά τον τίτλο, αφού ο Wehrlein τερμάτισε στη 16η θέση.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.