Luxeed R7: Το «Apple Car» της Κίνας που οδηγεί μόνο του στο απόλυτο χάος!
Ώρα αιχμής στην κινεζική πόλη Γουχάν. Τα αυτοκίνητα ελίσσονται άναρχα ανάμεσα σε πολλαπλές λωρίδες, τα σκούτερ περνούν όπου βρουν, και η ηχορύπανση από τις κόρνες θυμίζει… συμφωνική ορχήστρα χωρίς μαέστρο. Μέσα σε αυτό το χάος, ποιος θα τολμούσε να εμπιστευθεί ένα αυτόνομο αυτοκίνητο; Κι όμως, το Luxeed R7 το κάνει και μάλιστα εντυπωσιακά. Το νέο coupe crossover της Chery και της Huawei, δεν είναι απλώς ένα ακόμη ηλεκτρικό SUV. Είναι το τεχνολογικό ανάλογο του Xiaomi SU7 και θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το «Apple Car» της Κίνας, χάρη στην αιχμή της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτόνομων λειτουργιών του.
Τεχνητή Νοημοσύνη επιπέδου… μέλλοντος
Η καρδιά του συστήματος είναι η πλατφόρμα Qiankun ADS 4.0 της Huawei — μια επανάσταση σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το R7 διαθέτει 36 συνολικά αισθητήρες, μεταξύ των οποίων:
-
ένα lidar 192 γραμμών μπροστά
-
ένα lidar στερεάς κατάστασης πίσω
-
πέντε ραντάρ 4D χιλιοστομετρικού κύματος
-
έντεκα κάμερες και δώδεκα υπερηχητικούς αισθητήρες.
Ακόμη και εξωτερικά μικρόφωνα εντοπίζουν σειρήνες οχημάτων έκτακτης ανάγκης! Το αποτέλεσμα είναι μια αντίληψη του περιβάλλοντος πιο ευρεία, σταθερή και αξιόπιστη, ακόμη και σε συνθήκες βροχής, ομίχλης ή νύχτας. Η Huawei επιλέγει μια διαφορετική προσέγγιση από την Tesla, συνδυάζοντας lidar και radar, για πιο ασφαλή αυτόνομη οδήγηση.
Ένα cockpit εμπνευσμένο από το μέλλον
Το πιλοτήριο HarmonyOS της Huawei, θυμίζει αυτό της Tesla, με ελάχιστα φυσικά κουμπιά. Κυριαρχεί μια κεντρική οθόνη 15,6 ιντσών (σύντομα 16,1 ιντσών 3K) και ένα ψηφιακό ταμπλό 12,3 ιντσών, μπροστά από τον οδηγό. Από το τιμόνι ελέγχεις τα πάντα, με δύο μόνο περιστροφικά κουμπιά. Πατώντας το αριστερό, ενεργοποιείς τον «αυτόματο πιλότο». Αν και το σύστημα παραμένει Επιπέδου 2+, απαιτώντας τα χέρια του οδηγού στο τιμόνι, η εμπειρία μοιάζει ήδη με οδήγηση επιπέδου 3. Ο τρόπος που το R7 κινείται, προβλέπει και αντιδρά, θυμίζει περισσότερο άνθρωπο παρά μηχανή.
Robo mode: η ομαλότερη αυτόνομη οδήγηση που δοκιμάστηκε ποτέ
Στη λειτουργία Robo, το Luxeed R7 κινείται με εκπληκτική ομαλότητα. Αναγνωρίζει στενώσεις, έργα οδοποιίας ή ασαφείς σημάνσεις και προσαρμόζεται χωρίς δισταγμούς. Καμία απότομη επιβράδυνση, κανένα σπασμωδικό φρενάρισμα, μόνο προνοητική, «ανθρώπινη» οδήγηση. Ακόμη και σε δύσκολους ελιγμούς, όπως αριστερή στροφή με αντίθετα ερχόμενα οχήματα, ή αλλαγή λωρίδας μέσα στην κίνηση, το R7 λειτουργεί με ηρεμία και ασφάλεια. Αν εντοπίσει κίνδυνο, αποσύρεται διακριτικά και περιμένει τη σωστή στιγμή.
Αντίληψη χωρίς χάρτες και OTA εξέλιξη
Το μεγάλο ατού του R7 είναι η ικανότητά του να οδηγεί χωρίς εξειδικευμένους HD χάρτες, χάρη στο σύστημα mapless NOA. Η τεχνητή νοημοσύνη, αναγνωρίζει το περιβάλλον της και προσαρμόζεται σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, οι over-the-air ενημερώσεις (OTA) βελτιώνουν συνεχώς την απόδοση και την ασφάλεια. Η οδήγηση παραμένει απίστευτα ήσυχη, χάρη στην άριστη ηχομόνωση και το προγνωστικό σύστημα ελέγχου ανάρτησης, που εξομαλύνει κάθε ανωμαλία του δρόμου.
Δύναμη, επιτάχυνση και ταχύτητα φόρτισης
Το Luxeed R7 διατίθεται σε πισωκίνητη και τετρακίνητη έκδοση, με επιδόσεις που θυμίζουν σπορ αυτοκίνητο. Η επιτάχυνση είναι εντυπωσιακή, ενώ η αρχιτεκτονική των 800 Volt, επιτρέπει υπερταχεία φόρτιση: μέσα σε λίγα λεπτά, ανακτά αυτονομία εκατοντάδων χιλιομέτρων. Δύο μπαταρίες — 82 και 100 kWh — προσφέρουν επιλογές ανάλογα με τις ανάγκες, εξασφαλίζοντας υψηλή αυτονομία και αξιοπιστία.
Συμπέρασμα
Το Huawei Luxeed R7 δεν είναι απλώς ένα ηλεκτρικό SUV. Είναι το μέλλον της αυτόνομης οδήγησης, ήδη παρόν σήμερα. Σε μια χώρα όπου η κυκλοφοριακή αναρχία είναι κανόνας, το R7 αποδεικνύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να οδηγήσει πιο ήρεμα, πιο έξυπνα και πιο ασφαλώς από τον άνθρωπο. Ένα όχημα που συνδυάζει την τεχνολογική υπεροχή της Huawei, με την εμπειρία της Chery, φέρνοντας την επανάσταση της αυτόνομης οδήγησης ένα βήμα πιο κοντά στην πραγματικότητα.
Πηγή: elektroauto-news.net
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.


