Mέσα σε 30 λεπτά έγιναν 10.153 παραγγελίες για το AUDI E5 Sportback – Cars Electric

Mέσα σε 30 λεπτά έγιναν 10.153 παραγγελίες για το AUDI E5 Sportback - Cars Electric


Η SAIC Audi, έκανε εντυπωσιακή εμφάνιση στην κινεζική αγορά, δημοσιεύοντας μέσω της πλατφόρμας Weibo, ότι μέσα σε μόλις 30 λεπτά στις 18 Αυγούστου συγκέντρωσε 10.153 προ-παραγγελίες για το νέο Audi E5 Sportback. Το γεγονός αυτό δείχνει το υψηλό ενδιαφέρον για το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της νέας υπομάρκας της Audi στην Κίνα, όπως αναφέρει το Automobilwoche. Για σύγκριση, η βασική Audi- είχε παραδώσει μόλις 8.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, πριν την παρουσίαση των μοντέλων Q6L e-tron.

Το E5 Sportback είναι το πρώτο μοντέλο της νέας ηλεκτρικής υπομάρκας της Audi, σχεδιασμένο αποκλειστικά για την κινεζική αγορά. Η ταχεία κυκλοφορία του, μετά από λίγο περισσότερο από δύο χρόνια ανάπτυξης, έγινε δυνατή χάρη στη συνεργασία με την SAIC και τη χρήση υπάρχουσας αρχιτεκτονικής. Η νέα υπομάρκα- στοχεύει κυρίως νέους, τεχνολογικά ενημερωμένους αγοραστές, που ενδιαφέρονται για ψηφιακά χαρακτηριστικά και ανταγωνιστική τιμή.

Με τιμή εκκίνησης λίγο κάτω από 28.150 ευρώ, το E5 Sportback τοποθετείται σαφώς κάτω από τα παραδοσιακά μοντέλα της Audi, μπαίνοντας σε άμεσο ανταγωνισμό με μοντέλα όπως το Nio ET5, που αποτελεί συχνά σημείο αναφοράς στα κινεζικά μέσα. Η στρατηγική τιμολόγησης, δείχνει την προσαρμογή της Audi στις απαιτήσεις της κινεζικής αγοράς, όπου η τιμή και οι τεχνολογικές δυνατότητες, παίζουν καθοριστικό ρόλο. Ωστόσο, παραμένει ανοιχτό ερώτημα, κατά πόσο οι Γερμανοί κατασκευαστές μπορούν να διατηρήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, απέναντι σε τοπικούς προμηθευτές όπως η Nio, η BYD και η XPeng, οι οποίοι λανσάρουν τακτικά νέα, τεχνολογικά προηγμένα μοντέλα.

Παρά τα εντυπωσιακά στοιχεία προπαραγγελιών, υπάρχουν περιορισμοί. Στην Κίνα, οι κρατήσεις, συχνά χρησιμοποιούνται ως εργαλείο μάρκετινγκ για τη δημιουργία δημοσιότητας. Η Tesla, για παράδειγμα, ακολουθεί παρόμοια στρατηγική, προβάλλοντας ζωντανά τις εισερχόμενες παραγγελίες, για να ενισχύσει το ενδιαφέρον γύρω από νέα μοντέλα. Συνήθως, οι προπαραγγελίες απαιτούν μόνο μικρές προκαταβολές, επομένως παραμένει ασαφές, πόσες από αυτές θα μετατραπούν σε πραγματικές αγορές.

Η πραγματική δοκιμασία θα έρθει, όταν τα αυτοκίνητα παραδοθούν σε μεγαλύτερους αριθμούς. Ο προγραμματισμός παραγωγής της Audi, δείχνει υψηλές προσδοκίες για τη νέα υπομάρκα: το εργοστάσιο στο Anting, έχει δυναμικότητα έως και 360.000 μονάδων ετησίως. Εκτός από το E5 Sportback, δύο ακόμη μοντέλα θα προστεθούν τα επόμενα δύο χρόνια, διευρύνοντας τη γκάμα και διατηρώντας τη μάρκα στο προσκήνιο.

Ένας εκπρόσωπος της Audi δήλωσε στο Automobilwoche, ότι ο υψηλός αριθμός κρατήσεων επιβεβαιώνει τη «θετική ανταπόκριση» που έχει προκαλέσει το E5 Sportback. Παρ’ όλα αυτά, οι επαγγελματίες της αγοράς, τονίζουν ότι μόνο τα πραγματικά στοιχεία πωλήσεων, θα δείξουν πόσο σταθερή είναι η ζήτηση στην πράξη.

Συνολικά, το Audi E5 Sportback αποδεικνύει ότι η Audi μπαίνει δυναμικά στον κόσμο των ηλεκτρικών οχημάτων για την κινεζική αγορά, προσφέροντας μοντέλο προσιτό, τεχνολογικά προηγμένο και στρατηγικά τοποθετημένο, απέναντι στους τοπικούς ανταγωνιστές. Η αγορά θα δείξει αν η SAIC Audi, μπορεί να μετατρέψει αυτήν την αρχική επιτυχία σε μακροχρόνιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Πηγή: Automobilwoche

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων