Mercedes-Benz VLE: Εντός του 2026 έρχεται η γερμανική «Grand Limousine»

Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε και επίσημα την έλευση της νέας VLE, εντός του 2026.
Το αμιγώς ηλεκτρικό MPV βρίσκεται στα τελευταία στάδια έρευνας και ανάπτυξης και η βαυαρική εταιρεία δημοσίευσε εικόνες από δοκιμές σε αεροδυναμική σήραγγα.
Σύμφωνα με την Mercedes-Benz, η νέα VLE είναι “εξαιρετική από άποψη απόδοσης”, εξοικονομώντας έτσι περισσότερη ενέργεια και βελτιώνοντας την αυτονομία.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Δημοσιεύτηκαν επίσης νέες εικόνες της VLE στη φημισμένη πίστα δοκιμών Nardo στην Ιταλία, όπου τελειοποιείται η συμπεριφορά της της σε υψηλές ταχύτητες καθώς και το σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα.
” data-medium-file=”https://www.motorone.gr/wp-content/uploads/2025/07/Mercedes-Benz-VLE-aero-tests-6-300×200.jpg” data-large-file=”http://auto-moto-news.gr/wp-content/uploads/2025/07/Mercedes-Benz-VLE-aero-tests-6.jpg” width=”579″ height=”386″ align=”left” title=”Dreifach Erfolg in Sachen Effizienz: Mercedes Benz VLE meistert die nächsten Entwicklungsmeilensteine Triple Score in Efficiency: Mercedes Benz VLE succeeds in next major development steps”>
Η εταιρεία δήλωσε παλαιότερα ότι η πλατφόρμα VAN.EA θα επιτρέψει τη «σαφή διαφοροποίηση» μεταξύ των MPV και των πιο εμπορικών van. Η πλατφόρμα VAN.EA-P (το P σημαίνει «premium») έχει σχεδιαστεί για «οικογενειακά van υψηλής ποιότητας», έως και «ευρύχωρες λιμουζίνες», σύμφωνα πάντα με τη Mercedes-Benz. Τα επαγγελματικά φορτηγά θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα VAN.EA-C – με το C να σημαίνει «commercial» ή «εμπορικό». Για τα φορτηγά με την premium έκδοση της πλατφόρμας VAN.EA επιδιώκεται αυτονομία τουλάχιστον 500 χιλιομέτρων.
Η αρχιτεκτονική της πλατφόρμας VAN.EA είναι 800V, ενώ θα φορτίζει τις μπαταρίες με ισχύ έως και 320 kW. Η εταιρεία αναφέρει επίσης ότι θα προσφέρεται με κίνηση στους εμπρός τροχούς, με έναν κινητήρα ή με διάταξη διπλού κινητήρα, με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η αυτονομία, ανάλογα με την έκδοση, θα ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.
Εν καιρώ θα ακολουθήσει και η VAN.CA (Van Combustion Architecture), η οποία θα είναι σχεδιασμένη για θερμικούς κινητήρες.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.