Renault 4 E-Tech Electric Van: Διαθέσιμο με αυτονομία έως και 409 χιλιόμετρα – motorone.gr

Η Renault παρουσίασε και επίσημα το 4 E-Tech Electric Van. To αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο έχει έγκριση τύπου N1, συνεχίζει την παράδοση του εμβληματικού επαγγελματικού Renault 4, η έκδοση F4 του οποίου προσέφερε ωφέλιμο φορτίο 300 κιλών.
Σύμφωνα με την Renault πρόκειται για μια ιδανική επιλογή για:
- επαγγελματίες τεχνίτες,
- οδηγούς διανομών σε αστικές περιοχές,
- εταιρείες διαχείρισης πολυκατοικιών και παροχής υπηρεσιών,
- εταιρείες ενοικίασης οχημάτων και
- εταιρικούς στόλους.
Η μετατροπή του οχήματος πραγματοποιείται από την Qstomize, θυγατρική της Renault που εδρεύει στο εργοστάσιο Manufacture Ampere στη Maubeuge (ElectriCity), όπου κατασκευάζεται και το Renault 4 E-Tech Electric. Η Qstomize δραστηριοποιείται εδώ και σχεδόν 40 χρόνια, ενώ εξειδικεύεται στις προσαρμογές και μετατροπές οχημάτων για ειδικές ανάγκες λιανικής και επαγγελματικής χρήσης, όπως ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, οχήματα για άτομα με μειωμένη κινητικότητα, εκπαιδευτικά αυτοκίνητα, αστυνομικά οχήματα και άλλες εξειδικευμένες λύσεις.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Στο Renault 4 E-Tech Electric Van, που διατίθεται στο επίπεδο εξοπλισμού Advance, τα πίσω καθίσματα και οι ζώνες ασφαλείας έχουν αντικατασταθεί από θερμοδιαμορφωμένο δάπεδο, με σύστημα συγκράτησης φορτίου και γάντζους πρόσδεσης.
- Ο χώρος φόρτωσης φτάνει τα 0,94 κυβικά μέτρα (βάσει προτύπου VDA, δηλαδή 1.045 λίτρα), συμπεριλαμβανομένου καλυμμένου χώρου (55 λίτρα) – ιδανικού για την αποθήκευση του καλωδίου φόρτισης.
- Το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 375 κιλά.
- Το μήκος φόρτωσης είναι 1,20 μέτρα.
- Προαιρετικά, μπορεί να τοποθετηθεί διαχωριστικό πλέγμα, ανάμεσα στην καμπίνα επιβατών και το χώρο φόρτωσης.
Ανάλογα τη χώρα, το όχημα μπορεί να διαθέτει κάλυμμα αποσκευών, αντιολισθητικό τάπητα ή δυνατότητα απενεργοποίησης ανοίγματος των πίσω παραθύρων και θυρών.
Η έκδοση Van του Renault 4 E-Tech Electric προσφέρεται – ανάλογα τη χώρα – σε δύο εκδόσεις:
- Με κινητήρα 120 ίππων και μπαταρία 40 kWh για αυτονομία έως 308 χιλιόμετρα (WLTP) και
- Με κινητήρα 150 ίππων και μπαταρία 52 kWh για αυτονομία έως 409 χιλιόμετρα (WLTP)
Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν ενσωματωμένο φορτιστή AC 11 kW (bi–directional) και φορτιστή DC 80 kW (για την μπαταρία 40 kWh) ή 100 kW (για την μπαταρία 52 kWh).
Χρόνοι φόρτισης:
- Από 15% έως 80% με AC 11 kW:
- 3 ώρες και 13 λεπτά (μπαταρία 52 kWh)
- 2 ώρες και 37 λεπτά (μπαταρία 40 kWh)
- Με DC ταχυφορτιστή: μόλις 30 λεπτά για οποιαδήποτε από τις δύο μπαταρίες.
Οι τιμές του επαγγελματικού Renault 4 E-Tech Electric Van θα ανακοινωθούν σύντομα για την ελληνική αγορά.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.