Volkswagen Transporter: Συνεργάτης υψηλών προδιαγραφών – motorone.gr
Με το λανσάρισμα της νέας γενιάς Transporter, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα εγκαινιάζει ένα κεφάλαιο που επαναπροσδιορίζει τα δεδομένα της κατηγορίας. Το νέο Volkswagen Transporter εισάγει αυστηρότερα πρότυπα σε ό,τι αφορά την αρχιτεκτονική, τη λειτουργικότητα και τη βιώσιμη κινητικότητα, αποσκοπώντας να καλύψει το ολόκληρο φάσμα των σύγχρονων επαγγελματικών αναγκών με απόλυτη αξιοπιστία.
Χάρη στον ασυμβίβαστο προσανατολισμό του στην επαγγελματική χρήση, καθώς και τη μεγάλη ποικιλία μοντέλων και συστημάτων κίνησης, το νέο Transporter προσαρμόζεται με ευελιξία στις απαιτήσεις κάθε αποστολής: στενά αστικά σοκάκια ή υπεραστικές διαδρομές, ως κλειστό φορτηγό σε διάφορα μήκη και ύψη ή ως ανοιχτό φορτηγό με διπλή καμπίνα. Έξυπνο, στιβαρό και αξιόπιστο, είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται ένας επαγγελματίας στην καθημερινότητά του.
Η 7η γενιά του Transporter δεν αποτελεί απλή εξέλιξη, αλλά επανεκκίνηση με άξονες την ηλεκτροκίνηση, την ψηφιοποίηση και τη βιώσιμη επαγγελματική χρήση, διατηρώντας πάντα το εμβληματικό DNA των προκατόχων του, με σαφή και λιτή αισθητική. Το νέο Transporter ενισχύει σημαντικά το ρόλο του ως απόλυτο εργαλείο για επαγγελματίες, ταχυμεταφορείς και διαχειριστές στόλων, και διατίθεται με νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης αλλά και τρεις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, που πλαισιώνουν τη γκάμα των αποδοτικών κινητήρων Turbodiesel.
]]>
ΤΑ TOP NEWS ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Αυξημένος όγκος φόρτωσης και ρυμούλκησης σε συνδυασμό με ένα cockpit προσαρμοσμένο στις καθημερινές απαιτήσεις του επαγγελματία, καθιστούν το νέο Transporter το πιο πλήρες εργαλείο της κατηγορίας. Η γκάμα κινητήρων εκτείνεται πλέον από τον αναβαθμισμένο Turbodiesel 2.0 TDI έως το plug-in υβριδικό σύνολο και τις τρεις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, επιτρέποντας στον κάθε επαγγελματία να επιλέξει την πιο συμφέρουσα λύση για τον ίδιο.
Παράλληλα, μπορείτε πλέον εύκολα και άμεσα, με μία μόνο επίσκεψη στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων Volkswagen, να μισθώσετε το νέο σας επαγγελματικό όχημα. Το Volkswagen LeasePro είναι η νέα υπηρεσία μακροχρόνιας μίσθωσης (leasing) αποκλειστικά για πελάτες ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων Volkswagen, με την εγγύηση της Volkswagen Financial Services.
Τώρα, μπορείτε να αποκτήσετε το Transporter με μηνιαίο μίσθωμα που ξεκινά από 315 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.), με το πρόγραμμα Volkswagen LeasePro, το οποίο προβλέπει προκαταβολή 20%, διάρκεια μίσθωσης 36 μήνες και κάλυψη 20.000 χλμ. τον χρόνο.
Η σειρά Transporter χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: τα καθαρά επαγγελματικά οχήματα και τη σειρά Caravelle, που προσφέρει premium λύσεις για μεταφορά επιβατών. Το Multivan αποτελεί το ευέλικτο μοντέλο της γκάμας, με χαρακτηριστικό DNA Bulli, που μόλις λανσαρίστηκε και ως αυτοκινούμενο τροχόσπιτο California. Το Transporter Kombi διαθέτει συνολικά εννέα θέσεις επιβατών.
Το νέο Transporter και το νέο Caravelle έχουν μήκος 5,05 μέτρων στη βασική έκδοση. Αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση 146 χλστ. σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Παράλληλα, το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 97 χλστ. για να φτάσει τα 3,1 μ. Προαιρετικά, τα Transporter και Caravelle διατίθενται με μεγαλύτερο κατά 40 εκ. μεταξόνιο, για να φτάσουν συνολικό μήκος 5,45 μ.
Το Transporter ως φορτηγό με καρότσα διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό το μακρύ μεταξόνιο. Το πλάτος όλων των μοντέλων είναι κατά 128 χλστ. μεγαλύτερο, από αυτό των προκατόχων τους, φτάνοντας τα 2,032 μ. (εξαιρουμένων των καθρεπτών). Στις βασικές εκδόσεις, το ύψος είναι 1,983 μ. (με κανονική οροφή). Με κύκλο στροφής μόλις 11,9 μέτρα (κανονικό μεταξόνιο), μπορεί επίσης να περάσει με ευκολία στις στενές στροφές της πόλης.
Η νέα γενιά του Transporter προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερο όγκο στο εσωτερικό. Το μέγιστο πλάτος μεταξύ των θόλων των τροχών έχει αυξηθεί κατά 148 χλστ. σε 1,392 μ. Το μήκος του χώρου φόρτωσης στο δάπεδο του Transporter με κανονικό μεταξόνιο είναι 2,602 μ. Αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 61 χλστ. Με διευρυμένο μεταξόνιο, το μήκος του χώρου φόρτωσης αυξάνεται σε 3,002 μ.
Χάρη στην αύξηση του μήκους, του πλάτους και του μεταξονίου, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα κατάφερε να διευρύνει σημαντικά τον όγκο φόρτωσης του Transporter. Ο μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος των Van με κανονικό μεταξόνιο είναι τώρα 5,8 κυβικά μέτρα, ενώ οι εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο και ψηλή οροφή μπορούν να χωρέσουν έως και 9 κυβικά μέτρα. Μέχρι και τρεις παλέτες Euro μπορούν τώρα να αποθηκευτούν στο Transporter με μακρύ μεταξόνιο (δύο φορτωμένες από το πλάι, μία από το πίσω μέρος).
Σε όλες τις εκδόσεις της νέας γενιάς Transporter και Caravelle, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα έχει εξασφαλίσει ότι μπορούν να σηκώσουν το βάρος του όγκου που μπορούν να φορτώσουν, με το μέγιστο πρόσθετο φορτίο να ανέρχεται πλέον σε 1,33 τόνους, δηλαδή 130 κιλά περισσότερο από πριν. Τα νέα Transporter και Caravelle μπορούν επίσης να ρυμουλκούν βαριά ρυμουλκούμενα έως και 2,8 τόνων, ανάλογα με την έκδοση, μία αύξηση 300 κιλών σε σχέση με τους προκατόχους τους. Το φορτίο οροφής έχει επίσης αυξηθεί, από 150 σε 170 κιλά.
Στο Transporter χρησιμοποιείται ένα εντελώς νέο πρόγραμμα συστημάτων κίνησης. Για πρώτη φορά, προσφέρεται με μια νέα εξελιγμένη plug-in υβριδική έκδοση (eHybrid) καθώς και τρία ηλεκτρικά συστήματα κίνησης (e-Transporter), παράλληλα με τους τρεις σημαντικούς κινητήρες Turbodiesel (TDI). Το νέας γενιάς Transporter διαθέτει τρεις 4κύλινδρους κινητήρες TDI 2,0 λίτρων -επίσης νέας σχεδίασης- που αποδίδουν 110, 150 και 170 ίππους, αντίστοιχα.
Οι κινητήρες TDI έως 150 ίππων συνδυάζονται στον βασικό εξοπλισμό με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο TDI 170 ίππων συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο διατίθεται προαιρετικά και για τον TDI 150 ίππων. Τα μοντέλα TDI από 150 ίππους μπορούν επίσης να εξοπλιστούν προαιρετικά με σύστημα τετρακίνησης 4MOTION.
Ο TDI των 110 ίππων αναπτύσσει μέγιστη ροπή 310 Nm. Η κατανάλωση WLTP του κλειστού Van με κοντό μεταξόνιο (NWB) είναι 6,9 – 7,7 λτ./100 χλμ., ενώ με μακρύ μεταξόνιο (LWB) είναι 7 – 7,8 λτ./100 χλμ. Ο TDI των 150 ίππων παρέχει μέγιστη ροπή 360 Nm. Ως κλειστό φορτηγό, καταναλώνει 6,9 – 7,6 λτ./100 χλμ. (NWB, μηχανικό), 7,5 – 8,2 λτ./100 χλμ. (NWB, αυτόματο), 8,3 – 8,8 λτ./100 χλμ. (NWB, αυτόματο, 4MOTION), 7 – 7,8 λτ./100 χλμ. (LWB, μηχανικό), 7,5 – 8,3 λτ./100 χλμ. (LWB, αυτόματο) ή 8,4 – 9 λτ./100 χλμ. (LWB, αυτόματο, 4MOTION).
Ο TDI 170 ίππων, με μέγιστη ροπή 390 Nm, καταναλώνει 7,5 – 8,2 λτ./100 χλμ. (NWB, αυτόματο), 8,3 – 8,8 λτ./100 χλμ. (NWB, αυτόματο, 4MOTION), 7,5 – 8,3 λτ./100 χλμ. (LWB, αυτόματο) και 8,4 – 9 λτ./100 χλμ. (LWB, αυτόματο, 4MOTION) ως κλειστό φορτηγό.
Η plug-in υβριδική (eHybrid) έκδοση που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, παρέχει ισχύ 232 ίππων. Ο βενζινοκινητήρας των 2,5 λίτρων αποδίδει μέγιστη ροπή 320 Nm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει άμεση ροπή 205 Nm. Τα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου για τις plug-in υβριδικές εκδόσεις, οι οποίες διατίθενται επίσης με κοντό και μακρύ μεταξόνιο, θα ακολουθήσουν. Τα μοντέλα με υβριδικό σύστημα plug-in είναι προσθιοκίνητα και θα είναι διαθέσιμα από τις αρχές του 2026.
Τα e-Transporter και e-Caravelle διατίθενται με ισχύ 100 kW (136 ίππων), 160 kW (218 ίππων) και 210 kW (286 ίππων). Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 64 kWh (καθαρή). Εκτός αυτού θα υπάρξει μεταγενέστερα μια ηλεκτρική έκδοση με μειωμένη ισχύ και μικρότερη μπαταρία για αστικές μετακινήσεις. Όπως τα μοντέλα TDI και eHybrid, έτσι και τα e-Transporter και e-Caravelle κατασκευάζονται με δύο μεταξόνια. Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα έχουν κίνηση στους πίσω τροχούς.
Ως θεμελιωτής της κατηγορίας του, το νέο Transporter διατηρεί τη σχεδιαστική γλώσσα των επαγγελματικών οχημάτων της Volkswagen. Ο σχεδιασμός ακολουθεί με συνέπεια το εμβληματικό DNA του Bulli. Αυτό είναι ήδη εμφανές στο βασικό αμάξωμα, το οποίο διαθέτει τη χαρακτηριστική γραμμή Bulli κάτω από τη γραμμή του παραθύρου.
Η κεκλιμένη πρώτη κολόνα και το χαμηλό καπό μειώνουν το συντελεστή αεροδυναμικής αντίσταση, ενώ ο βασικός εξοπλισμός με LED φωτισμό και ψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης, εγγυάται μέγιστη ορατότητα σε κάθε συνθήκη. Οι προβολείς IQ.Light LED matrix προσαρμόζουν αυτόματα τη δέσμη στις συνθήκες κυκλοφορίας και, σε συνδυασμό με τα πίσω φωτιστικά σώματα υψηλής πυκνότητας, σχηματίζουν μια αναγνωρίσιμη φωτεινή υπογραφή.
Το εσωτερικό των Transporter και Caravelle έχει ανασχεδιαστεί μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Η εκκίνηση του νέου Transporter γίνεται με το κουμπί εκκίνησης του συστήματος «Keyless Start» στο επάνω μέρος του Cockpit. Αριστερά και δεξιά από αυτό, το νέο ψηφιακό τοπίο του Cockpit βασίζεται σε έναν οπτικό άξονα.
Αποτελείται από τον ελεύθερα διαμορφώσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12” («Digital Cockpit» με διάμετρο 30 εκ.) και την κεντρική οθόνη αφής 13” (διάμετρος 33 εκ.), του συστήματος infotainment με ασύρματη σύνδεση για Apple CarPlay και Android Auto. Επιπλέον, στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένα νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με κουμπιά που είναι εύκολο να χειριστείτε ακόμη και όταν φοράτε γάντια. Το νέο Transporter διαθέτει επίσης ηλεκτρονικό φρένο στάθμευσης και λειτουργία Auto-Hold.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.











