Η Γερμανία είναι ο βασικός πυλώνας της ηλεκτροκίνησης, λέει ο CEO της Opel – Cars Electric

Ο Florian Huettl, Διευθύνων Σύμβουλος της Opel, αναδεικνύει τη Γερμανία ως βασικό πυλώνα της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη. Σε πρόσφατη συνέντευξή του, τονίζει τη ραγδαία αύξηση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα (EVs), ενώ επικροτεί κυβερνητικά μέτρα όπως οι φορολογικές ελαφρύνσεις και τα προγράμματα απόσβεσης για επιχειρήσεις. Παρά τις θετικές εξελίξεις, ο ίδιος επισημαίνει την ανάγκη για περαιτέρω στήριξη, φέρνοντας ως παράδειγμα τη Γαλλία, όπου μοντέλα όπως η «κοινωνική μίσθωση» ενισχύουν την πρόσβαση των χαμηλότερων εισοδημάτων στην ηλεκτροκίνηση.
Ηλεκτροκίνηση με Πολλαπλές Επιλογές και Ευελιξία
Η Opel υιοθέτησε νωρίς τη στρατηγική των πολλαπλών ενεργειακών συστημάτων, προσφέροντας στους πελάτες της επιλογές μεταξύ θερμικών, υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων. Το εργοστάσιο στο Rüsselsheim κατασκευάζει το Astra σε όλες τις εκδοχές: ηλεκτρική, plug-in, υβριδική και με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτή η ευελιξία επιτρέπει στην εταιρεία να ανταποκρίνεται στις αλλαγές της αγοράς, με ταυτόχρονη εστίαση σε πλήρως ηλεκτρικές πλατφόρμες.
Νέα μοντέλα όπως τα Grandland και Frontera σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για ηλεκτροκίνηση, διαθέτοντας τεχνολογικά εξελιγμένα χαρακτηριστικά. Η αυτονομία τους κυμαίνεται από 400 έως και 700 χιλιόμετρα, σηματοδοτώντας το τεχνολογικό άλμα της εταιρείας, στον τομέα των EVs.
Opel: Ηλεκτρική Απόδοση και σπορ εμπειρία οδήγησης
Η Opel επιδιώκει να «παντρέψει» την ηλεκτροκίνηση με τη σπορ οδήγηση, επανατοποθετώντας τη σειρά GSE ως αποκλειστικά ηλεκτρική. Το Mokka GSE αποτελεί το πρώτο δείγμα αυτής της στρατηγικής, με τον Huettl να τονίζει ότι «η ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι απολαυστική και δυναμική».
Παράλληλα, η Opel παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της να μην επιβάλλει μία μόνο τεχνολογία στους πελάτες. Μέχρι να σταθεροποιηθεί πλήρως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, θα συνεχίσει να προσφέρει εναλλακτικές μορφές κίνησης.
Opel: Αντιμετώπιση προκλήσεων και στήριξη του καταναλωτή
Ο Huettl αναγνωρίζει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αγορά μικρών αυτοκινήτων, λόγω του αυξημένου κόστους συμμόρφωσης με τους κανονισμούς ασφαλείας της ΕΕ. Η παραγωγή μοντέλων κάτω των 18.000 ευρώ γίνεται ολοένα και πιο ασύμφορη, με τον ίδιο να ζητά πιο ευέλικτη ρύθμιση για τις πόλεις και τα οχήματα μικρής κατηγορίας.
Επιπλέον, η Opel έχει λάβει μέτρα για να ενισχύσει την αξιοπιστία της, παρατείνοντας την εγγύηση για τους κινητήρες PureTech και βελτιώνοντας τις τεχνικές επιδόσεις μετά από ανακλήσεις.
Opel: Εξαγωγική στρατηγική με έμφαση σε Ευρώπη και Βόρεια Αφρική
Η Opel δίνει έμφαση σε εξαγωγές προς Ευρώπη, Βόρεια Αφρική και Μέση Ανατολή, αποφεύγοντας την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Σημαντικές αγορές όπως η Τουρκία, το Μαρόκο και η Αλγερία βρίσκονται στο επίκεντρο της ανάπτυξης. Στην Ευρώπη, η Opel κατέχει κυρίαρχη θέση μεταξύ των μαρκών του ομίλου Stellantis στη Βόρεια και Ανατολική Ευρώπη.
Με τη νέα ηγεσία της Stellantis, η Opel αποκτά περισσότερη αυτονομία και ευελιξία, στοχεύοντας σε καινοτόμες λύσεις. Στην επερχόμενη IAA, η Opel φιλοδοξεί να εντυπωσιάσει το κοινό με ένα νέο, αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο, μετατρέποντας τη βιώσιμη τεχνολογία σε συναίσθημα.
Πηγή: FAZ
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.