Το ολοκαίνουργιο Deepal L06 πήρε «προίκα» το μαγνητικό σύστημα ανάρτησης της Ferrari
Η Deepal, η μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων της Changan, παρουσίασε επίσημα στο Chongqing το ολοκαίνουργιο L06, ένα μοντέλο που χαρακτηρίζεται ως «σπορ sedan μεγάλης αυτονομίας, με λέιζερ και μαγνητική οδήγηση». Το αυτοκίνητο έκανε το ντεμπούτο του στις 18 Νοεμβρίου 2025, συνοδευόμενο από τιμές που ξεκινούν 18.800 – 21.800 δολάρια στη Κίνα, τοποθετώντας το ανταγωνιστικά στην αγορά των ηλεκτρικών σεντάν.
Ένα από τα σημαντικότερα σημεία διαφοροποίησης του L06 είναι η υιοθέτηση της ανάρτησης MagneRide® τέταρτης γενιάς από την BWI – της ίδιας τεχνολογίας που συναντάμε σε εμβληματικά μοντέλα όπως Ferrari, Lamborghini και Cadillac. Το σύστημα είναι σε θέση να πραγματοποιεί 1.000 ρυθμίσεις απόσβεσης το δευτερόλεπτο, προσφέροντας ακρίβεια και συμπεριφορά supercar, χωρίς να θυσιάζει την άνεση ακόμη και στις πιο απαιτητικές συνθήκες.

Σχεδιαστικά, το L06 φέρει την υπογραφή του Klaus Zyciora και ξεχωρίζει με τους διαιρούμενους προβολείς, την κλειστή μάσκα και τις πόρτες χωρίς πλαίσιο. Το αμάξωμα έχει μήκος 4.830 mm, πλάτος 1.905 mm και ύψος 1.480 mm, με μεταξόνιο 2.900 mm, προσδίδοντας μια αεροδυναμική και δυναμική παρουσία στον δρόμο.

Στο εσωτερικό συναντάμε μια μοντέρνα διάταξη σε σχήμα «Τ», με υλικά υψηλής ποιότητας και απαλής υφής που καλύπτουν πάνω από το 90% της καμπίνας. Το τιμόνι τριών ακτίνων, η τεράστια AR-HUD προβολή 50 ιντσών και η κεντρική «οθόνη ηλίανθου» 15,6 ιντσών, δημιουργούν ένα τεχνολογικά προηγμένο περιβάλλον. Τα καθίσματα προσφέρουν ενισχυμένη πλευρική στήριξη 91,7 mm για μια πιο αγωνιστική εμπειρία, ενώ ο ατμοσφαιρικός φωτισμός 256 χρωμάτων ενισχύει την premium αισθητική.

Σε επίπεδο τεχνολογίας, το L06 διαθέτει για πρώτη φορά παγκοσμίως ένα τσιπ πιλοτηρίου 3nm αυτοκινητοβιομηχανικού επιπέδου. Επιπλέον, σε κάθε έκδοση του μοντέλου συναντάμε LiDAR, επιτρέποντας προηγμένες λειτουργίες αυτόνομου πιλότου, τόσο εντός πόλης όσο και στον αυτοκινητόδρομο, σε συνεργασία με την Horizon Robotics.

Όσον αφορά τις επιλογές κίνησης, το μοντέλο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η πλήρως ηλεκτρική έκδοση αποδίδει 200 kW (268 hp), παρέχοντας αυτονομία CLTC έως 670 km και γρήγορη φόρτιση 30–80% σε μόλις 15 λεπτά. Η έκδοση extended range συνδυάζει έναν θερμικό κινητήρα 1.5L (72 kW) που λειτουργεί ως επεκτατής αυτονομίας, έναν ηλεκτροκινητήρα 175 kW (235 hp) και μια μπαταρία 28,39 kWh. Η διαμόρφωση αυτή, προσφέρει 240 km καθαρά ηλεκτρικής αυτονομίας και συνολική αυτονομία, που φτάνει τα 1.500 km.

Η τεχνολογία MagneRide® και η εξέλιξή της
Η μαγνητική ανάρτηση MagneRide®, αναπτύχθηκε αρχικά από την Delphi Automotive της General Motors στις ΗΠΑ και εξελίχθηκε περαιτέρω από την Beijing West Industries (BWI) μετά την εξαγορά της τεχνολογίας. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων όπως τα Acura MDX, Audi TT και R8, Cadillac CTS-V, Chevrolet Corvette, Ferrari 458 Italia και Lamborghini Huracán. Ο όμιλος BWI, έχει πλέον αναπτύξει παγκόσμια δίκτυα σε Κίνα, Ευρώπη και Βόρεια Αμερική. Με παραγωγικές μονάδες στην Πολωνία που εξυπηρετούν μάρκες όπως Ferrari και Lamborghini και νέες γραμμές παραγωγής σε Σεντζέν και Ζανγκτζιάκου, η ετήσια δυναμικότητα της εταιρείας αναμένεται να φτάσει τα 2 εκατομμύρια σετ μαγνητικών αμορτισέρ.
Πηγή: Changan
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.



